Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Eğitim
 

24 Kasım için bir kaç iyi dilek

24 Kasım Öğretmenler Günü,

Hergün, büyük bir özenle, elimi hiç bırakmadan beni okula götüren, ilköğretmenim olan anneme,

Kalemi, sevgiyi, nezaketi ve düşünmeyi öğreten sevgili öğretmenim Emel Adak’a, sporla, müzikle, sanatla tanıştıran ve beni yetiştiren bütün ortaokul ve lise öğretmenlerime,

Eğitimi ve bilimi öğreten üniversite hocalarıma,

Bana “yüreğimizde neşe ve kahkahanın sonsuz” olduğunu öğreten ve sevgili Cahit Abime teşekkürlerimle,

Dünyanın en zor işini en zor şartlarda yapan siz değerli öğretmen arkadaşlarımın öğretmenler gününü kutlar, hepimizin geleceği için daha çağdaş, daha mutlu ve daha güzel kutlayacağımız nice öğretmenler günleri dilerim.

Saygılarımla,
Aylin Atasağun

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..