Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

3 dakika ve 3 çocuk

3 dakika ve 3 çocuk
 

hugo


Başbakan rica ediyor, her aileden 3 çocuk isterim diyor. Valla ben üzerime alınmıyorum. Herhalde bizden bahsetmiyor. İki çocuk ellerinizden öper. Üçüncüyü yapma treni de kaçtı.

Benim çocuklar bekar, ama devamlı ikaz ediyorum; "Evlendiğinizde, üçten aşağı kabul etmem!". "Başbakanı mı kıracağız" diyorlar. İki çocuktan altı torunum olsa fena da olmaz hani. Noel Baba veya Nasrettin Hoca gibi bir şey olurum her halde. Noel Baba tarafım bacadan atar, Hoca Nasrettin tarafım "Parayı veren, düdüğü çalar!" der.

Ne güzel, cıvıl cıvıl veletler etrafınızda. Keşke ömrümüz olsa da görsek.

***

Venezuela başkanı Hugo'da vatandaşlarından banyoda 3 dakikadan fazla kalmamalarını istirham ediyor. Chavez'i deli bilirim ama suyun değerini gündeme getirmesini takdir ettim. Üstelik onun dediğini yapmak, bizim başbakanın dediğini yapmaktan daha kolay!

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..