Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

3 seneyi devirdim

3 seneyi devirdim
 

Bazılarınızın bildiği üzere uzun süredir buradayım, hatta 11.11.2009 da 3 seneyi devirdim.

İtiraf ediyorum burada insanlar hakkında çok şey öğrendim. İnsanların de/dan hallerine şahit oldum. Ve olaylara tepkilerine…

Bazen gülümsedim bazen hayretler içinde kaldım.

Kalemin gücüne tanık oldum.

Kişisel olaylardan uzak kalmak istedim ve başardım da.

Zaman zaman benim de dellendiğim hatta belki maksadı aşan söz ve yorumlarım oldu.

Doğrularım ölene kadar doğrularım, yanlışlarım ölene kadar yanlışlarımdır.

Siteye ilk başladığımda herşey farklıydı. Yazılar daha dikkatli, sözcükler özene bezene seçilmiş, yorumlar ürkekti.

Hepimiz kendimizi kabul ettirme çabası içindeydik.

Uyumlu denilebilecek bir ortamdı. Kimse sivrilmiyordu… çaya kahveye gelmiş edasıyla gelip gidiyorduk.

Kendimizi kabul ettirebildik mi?

Sanıyorum evet.

Herkes bizi sevdi mi?

Hayır sevmedi. Buna gerek de yok zaten.

Çok güzel insanlar tanıdım. Sanal deniliyor ya hani… güzellikler sanal değil, hepsi de gerçek. Önemli olan o gerçeği yakalayabilmek…

Yüreği güzel birçok dost edindim, bu konuda şanslı hissediyorum...

İnanıyorum ki tüm dostlarım, dostum olduğunun farkındalar.

Seneye bu zamanlar neler olacağını bu süre içindeki getirileri götürüleri kestirmek zor. Bir sene öncesiyle şimdi arasında dağlar kadar fark var.

Eskiden zamanın sadece armutları olgunlaştırdığını düşünürdüm, yanılmışım. Zaman insanları da olgunlaştırıyormuş, anladım.

Burada olmayı seviyorum… Yüreği güzel tüm dostlarımı da…

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..