Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Öldürenin yanına kar kalmaz

Öldürenin yanına kar kalmaz
 

Münevver Karabulut cinayeti birkaç gündür yine gündeme oturdu. Yo hayır bundan rahatsız değilim...

'Yine mi aynı haber' demiyorum. Ayrıca; haberden sıkılanları anlamıyorum ve sıkılanlar hakkında da iyi şeyler düşünmüyorum....

Böyle bir vahşet unutulsun mu... Suç cezasız mı kalsın... Caniler ekmek çalanla bir mi tutulsun?

Ya da, 'kızını dövmeyen dizini döver' diyerek canilere pirim mi verelim?

Bence vermeyelim. Düşmez kalkmaz bir Allah. Ne oldum değil ne olacağım demeli...

Ben o yavruya Allah'tan rahmet diliyorum. Ailesine de Peygamber sabrı diliyorum. Böyle bir acıyı Allah düşmanıma bile yaşatmasın...

Rahatsız olduğum konu; olayın hala nedeninin bilinmiyor olması...

Böyle bir olayın hiçbir şekilde hafifletici sebebi olmamalı. Yaş da buna dahil!

Kadına yapılan şiddetin raporu öyle ürkütücü ki...

Ağzındaki sakızı balon yaparak, 'öf yine mi aynı haber, ay sıktı valla' diyen kadınlar sıra kendilerine ne zaman gelecek, haberdarlar mı?

Sanatçı geçinip Karabulut olayını tiye alarak tiyatro gösterisi sunan zat alkışı ne kadar hakeder?

'Kız dediğin evden okula okuldan eve' mantığı güden insanlar kendi kızlarının kardeşlerinin vs özel yaşamlarının ne kadarını biliyorlar?

Kadın her nasıl davranırsa davransın erkeğin kadını öldürmeye hakkı yok. Yok böyle birşey. Bunun mazereti yok.

Olaylar ne olursa olsun öldüren katildir canidir...

Katillere canilere pirim vermeyelim.

Bu vahşeti unutmayalım unutturmayalım ki aynı akıbete uğrayan rahmetlilerin de katilleri bulunsun ve cezalandırılsın.

Katiller bilsinler ki öldürenin yanına kar kalmaz!

İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/oldurenin-yanina-kar-kalmaz/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..