Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
1130
 

30 Liraya Et Süt Kurumunun Sattığı Eti Almıyor, 50 Liraya Kasaptan Alıyor, Sonra da Et Pahalı Diyor

30 Liraya Et Süt Kurumunun Sattığı Eti Almıyor, 50 Liraya Kasaptan Alıyor, Sonra da Et Pahalı Diyor
 

Sorun insanımızda… Bu ülkenin insanlarını anlamıyorum. Ya kardeşim siz değil misiniz et pahalı diyen! Siz değil misiniz dünyanın her yerinde 20 liraya olan eti biz 50 liraya yiyoruz diyen!

Hem böyle diyorsun hem de yanı başında etin kilosu 30 liradan satılırken kasaptan kilosu 60 liraya et alıyorsun, kusura bakma yani sen bizimle dalga mı geçiyorsun!

Ne dediler sana köylüden karkas 12 liraya aldıkları eti 50 liraya satanlar? Bosnalı Müslümanların katilinin kestiği yenmez mi dediler? İthal et iyi değil mi dediler? Bizimkiler hayvan, onlar yayvan; bizimkiler ot yiyor onlar bit yiyor!

30 liraya ithal et almaman, 60 liraya kendisinden alman için tabii ki böyle diyecekler; uyuyorsun!

30 liraya Et Süt Kurumunun marketlerde sattığı et satılmıyor biliyor musun, alan yok! Sırf bu saçma sapan söylentiler yüzünden. Belki Allah bilir ya domuz eti bile demişlerdir.

30 liraya ver senden alayım, ithal et alırsam namerdim, ben istemez miyim ülkem kazansın! Ama çiftçiden 12 liraya aldığı eti 50 liraya satan adam kazanmasın kardeşim!

Ve bu ülkenin bilinçsiz insanları et yemesinler! Hem et pahalı diyorsun hem de ucuzu varken kasaptan pahalı et alıyorsun.

Onca ithalata rağmen et fiyatları düşmemiş, düşmez tabi bu insanlarla! Bu memleketin uyanıkları vallahi billahi iyi yapıyorlar, soyun anasını satayım! Toplumlar hak ettikleri şekilde yönetilirler!

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Zenginlerle fakirleri birbirlerine karıştırmamak gerekir. Türkiye'de öyle bir kesim var ki etin kilosu 100-200 TL de olsa onlar etlerini alır ve yer. Onlarda gidip ucuz et satılan marketlerden değil tanıdıkları bildikleri kasaplardan alırlar. Buna karşılık başka bir kesim de var ki onlarda ucuz alabilecekleri yerlerden alırlar ve hatta öyle bir çoğunluk var ki onlarda o 30 liralık eti bile alamaz. Bunları birbirine karıştırmamak gerekir. selamlar

Matilla 
 24.01.2018 16:18
Cevap :
"Türkiye'de öyle bir kesim var ki etin kilosu 100-200 TL de olsa onlar etlerini alır ve yer. Onlarda gidip ucuz et satılan marketlerden değil tanıdıkları bildikleri kasaplardan alırlar. Buna karşılık başka bir kesim de var ki onlarda ucuz alabilecekleri yerlerden alırlar ve hatta öyle bir çoğunluk var ki onlarda o 30 liralık eti bile alamaz. Bunları birbirine karıştırmamak gerekir. Net bir tablo ortaya koymuşsun, aynen böyle maalesef...  28.01.2018 11:46
 

Kerim Kardeş ben de bu insanları anlamıyorum o zaman et pahalı diye yakınmasınlar. Selam ve sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 19.01.2018 14:45
Cevap :
Bugün yine TV de çıkmış bir kadın 250 gram alırım normal et alırım diyor, sanki markette satılan eşşek eti tövbe tövbe, bunlar 100 lira yapacaksın eti.Kapitalist düzenin sebebi bu halk! Cebinde 5 kuruş yok, aç et beğenmiyor!  20.01.2018 20:22
 

Sizden başka kafa yoran yok bu ülke insanlarının tuhaf hallerine;)) Bırakın et mi yerler dert mi yerler ne yerlerse yesinler..Et yemediğim için bilmiyorum;) En güzeli ot yemek;)) Sevgiler..

Selda Çakmak 
 19.01.2018 9:16
Cevap :
Ya şaka falan mı yapıyorsun ot yenir mi! Gerçi biz de ot yiyeni yediğimize göre ot yiyor sayılırız da ben de diyordum ki Selda bana bir İskender söylese, demek ki İskender'in çayırına götüreceksin!  24.01.2018 13:44
 

Yarana merhem var deseler bizimkiler yok kalsın ben böyle yaramla dolaşırım sinek konacaksa konsun derler. Bizi anlamak için biz olmak lazım... Et ettir ki domuz eti değilse bir tarafta 30 diğer yerde elliyse ya aklım yoktur ya param çoktur.

Mehmet Beyazıt ATEŞ 
 19.01.2018 9:11
Cevap :
Anlamlı yorum için teşekkür ederim, sağ olun.   20.01.2018 21:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6288
Toplam yorum
: 15347
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 632
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster