Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

5.yılım kutlu olsun!

5.yılım kutlu olsun!
 

Bugün 21 Mart 2012. Yani benim Milliyet Blog'a gelişimin 5.yılı! Sayfama baktığımda, kayıt tarihimi 21.03.07 olarak gördüğümde şaşırmıştım. Bu işe başlayalı uzun bir süre olduğunu biliyordum ama bu kadar da uzun olduğunu bilmiyordum. Neticesinde, beş yılda üç yüz birinci blogumu yazıyorum.

Annem Deniz'in burada yazmaya başlamasının ardından, onun da teşvikleri sayesinde katıldım buraya. O zamanlar henüz 11'di yaşım. Küçüktüm ama hem okumaya, hem de yazmaya fazlasıyla meraklıydım. Ailem de bunun farkında olduğundan, buraya yazmam için tavsiyede bulundular. Açıkçası fazlasıyla heyecanlanmıştım o zamanlar, yazımı okuyan kişiler birer birer arttığında bile mutlu oluyordum. Gelen her yorumu nasıl bir mutlulukla karşılayıp cevapladığımı asla unutamam. Ben küçücük bir kızdım ve büyük insanlar beni okuyorlar, takdir ediyorlardı!

Dönüp arkama baktığım zaman, ilk yazılarımı okurken gülüyorum kendi kendime. O zaman için yaşıma göre fena yazmıyordum sanırım ama şimdi okuduğumda hepsi komik geliyor bana. Biliyorum, ileride bugünlerde yazdığım yazıları okuduğumda bunlar da bana komik gelecek, "Beceremiyormuşum yazmayı." diyeceğim ama yine de bir gerçek var ki, o beş sene içinde gerçekten geliştirdim kendimi. Bir şeyleri daha iyi ifade edebilmeye ve yazılarımla insanları az çok etkilemeyi başarabildim.

En başlarda küçüklüğümün hisleriyle hayatla ilgili bir şeyler yaşıyordum. Hatırlıyorum, en başlarda kategorim "Gündelik Yaşam"dı. Verdiğim bir aradan sonra, yine ailemin desteğiyle Milliyet Blog'a geri döndüm. Bu sefer farklı kategorideydim, bundan sonra "Futbol" yazacaktım. Sürekli evde kendi kendime, anneme ve babama yaptığım maç yorumları boşa gitmeyecekti, düşüncelerimi daha fazla insana aktarabilecektim.

Bu öz eleştirimden sonra, yıllardır bana bir şeyler anlatabilme fırsatı veren, bir anlamda sesim olan Milliyet Blog'a teşekkür ediyorum. Eğer ileride hayal ettiğim gibi başarılı bir yazar olabilirsem, burada yazdığım zamanları asla unutmayacağım ve hep minnettar kalacağım. Çünkü zamanla daha fazla insana ulaşmaya başladım ve bunu gördükçe, her sabaha daha da mutlu uyandım. Benim için bir iş gibi oldu buraya yazmak, büyük bir zevk barındıran... 

Bugün arkadaşlarımın arasında kekimin üstüne dikip üflediğim mumda belirttikleri dileklerini, ben de kendim için diliyorum: "Milliyet Blog'da nice yıllara, nice beş yıllara, yazıların hiç bitmesin Ceren Bensu!"

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..