Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '21

 
Kategori
Blog
 

65 Yaşa Uymadım Kimse Anlamadı

Arada ne kadar fark var ki; 64’tür durdurursun, 66’dır bakar yürürsün.

Bazı yasakları uygulayamazsın insanlar uyar, yasağın uygulama gücü yasak olması.

65 yaş üstüyüm, bugüne kadar 65 yaş altıyım diye gezdim soran eden olmadı.

Polisler yüzüme bakıyor kendilerinden gencim; kimlik sorsalar… Bu da benim şansım.

Ceza yiyenlere haksızlık olmuyor mu? Bana ne, zaten kurallara uyma konusunda istekli değilim. Fırsat buldukça… Ama yakalanırsam… Mucuk mucuk, nefesi kokan bir emekli üstelik.

Benim gibilere acınmaz da böyle de yasak olmaz, yaşlıların dışarı çıkması yasak de; bu ülkede 60 yaşındaki bile yaşlıyım diyor nasılsa, daha kolay uygularsın; az beli bükülmüşse tamam.

Hem de aylarca, kambur belimi doğrultup gezdim!

Bu ülkede kanunlar nasıl uygulanıyor bir bakayım dedim!

Herkese kimlik soracak halleri yok ki, görünüşlerine bakıp hastayı fakiri durdurmuşlardır.

Kadir İnanır gibi boy pos adam utanır bana 65 yaşında demeye. Ben polis olsam 65 olsa bile es geçerim valla; helal olsun!

Site arkadaşlarım ipucu verir diye korktum ama onlar da beni genç biliyor. Hatta bir tıp öğrencisi bayan bekâr mısın diye sormuştu!

İyi mi halt ettim? Hayır tabii ki de, polis anlamadı ama virüs anlasaydı görürdüm ebemin…

Ya Korkut itiraftır lan bu! Polis elinde makbuz kalkıp gelmesin! Pışııııkk! Kanunlar geriye dönük işlemez, geçmiş olsun yakalasaymış!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..