Stres, günümüzde birey ve kurumlar için oldukça önemli bir kavramdır. Stresli insanlar stresli kurumlar yaratır. Stresiyle başa çıkamayan birey ve kurumlar yok olmaya mahkumdurlar.Gerilim düzeyi b..
Daktiloda iki parmakla bile yazı yazamayan ama yöneticisini baştan çıkarmada hayli becerikli sekreterler üzerine yapılan filmleri izliyoruz. Patron - sekreter ilişkilerini magazinleştiren haberleri ok..
İletişim, en genel tanımıyla duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır. Sosyal bir varlık olarak insan, özel yaşamında, sosyal ve iş yaşamlarında eşi, ..
Sık sık akşam yemeklerinde işyeri çalışanları bir araya toplanır. Çalışanlara o kadar değer verilir ki kendilerini geliştirmeleri için durmadan eğitime tabi tutulurlar. İlkbahar havasında bir örgüt ik..
İnsanların yaşamında çalıştıkları kurumlar oldukça önemlidir. Kişinin sahip olduğu iş, onun toplumsal statüsünü, hayattan aldığı doyumu ve ailesine sağladığı olanakları belirlediğinden, iş hayatındaki..
Çalışanların stresini arttıran etkenlerden biri de çatışma ortamıdır. Çatışmalar bazen açık ve seçik ortaya çıkmakta, bazen de üstükapalı olarak kalmakta fakat için için devam ettiğinden, çalışanın ..
Birçok konuda olduğu gibi sekreterlik mesleğinde de kavram kargaşası devam ediyor. Üst düzey yöneticilerle birlikte çalışan sekreterler, yaptıkları işlerin sekreterlik hizmetlerinden farklı olduğunu ..