Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Acemi aşk işçisi

Acemi aşk işçisi
 

.........................................................................daha iyi yaşasın diye dünya................................................................................................


yanında güzel hatunları olan erkekler
beni yan "kesici" bi tehdit olarak algılıyorlardı..


yüzümde yeşilçamdan çalıntı bi gülümseme vardı
gözümde işporta rayban "cool" rüzgarlar estiriyordum

polis müesseseden içiyordu.
işbirlikçi suç üstü satıcılarıyla
ve kaçak et kesici bi garsonla yüzüstü yaptılar
gülümsememi karga tulumba söküp aldılar
karizmam eskortlu kelepçelerle götürülürken
gözüme bi yazı çarptı;
 
"bu barda çalıntı gülümsemeyle kızlara bakmak yasaktır"
 
 
ah benim amerikancı romantizmim
daha cebimde kırmızı bir gülüm
çöpsatan sitesinden indirdiğim bi aşk şiirim
işlevini kestiremediğim bi mum
mentollü ağız spreyim
ve çilek kokulu prezarvatiflerim vardı
gülümsemi narkozsuz sökerlerken
onları ölümüne savundum...
.
çaldığım gülümsemenin
bana bırakılmış ıs"sız" yalın haliyle,
surat"sız" ve de eyvallah"sız"
hayata aldırış"sız" olay yerinden kaçtım
kulaklarımda yenilmiş duygularımın
asiti kaçmış çakal şarkısı
"işçisin sen işçi kal"
evet bu gece de buraya kadar
köşedeki çakma sarışın!
seni de unutmadım
hoşçakal...

"felekten gece çalan işçiler
çaldığınız gecenin ücretini
ve cebinizdeki şiiri
girişte lütfen şantiye ahçısına veriniz"

yaşasın neo-brujuvazik şeytani idealar
yaşasın kapitalist gastronomik şiir


y.emekçi dostlar
bugünde aç kalmayacaklar
sofralarında boylu soslu bi şiir var
yeni-le-nebilir kelimeleri özellikle seçmiş şair
yesinler
yutsunlar
çıkarsınlar
ve bi daha kullansınlar...
 

bu arada okuyucu barda ray-ban da ne ayak diye merak edebilir;
cool olmak için tatlım... hiç bi zaman fazla karanlık değildir


prosayko
 
                                                          (görsel netten alıntıdır)
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..