Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

An

An
 

Bu sabah erken uyandım yine,
Yavaşça yatağımdan kalkıp hemen tuvalete gittim
Önce yüzümü yıkadım,
Sonra ise traş takımlarımı bulup traş olmaya başladım
Hemde ilk günkü gibi özen ile
Top sakalım uzamıştı fazlasıyla
Dokunmadım, kısaltmadım
Traş olurken bu kez yüzüm kanamadı
Ve sonra elbise dolabına yöneldim
En yeni takım elbisemi giyip kravatımı taktım
Hergün azalan saçlarımı taradım,
Önemsemedim
Daha sonra yakından kendime baktıkça aynada
Sakallarım, sakallarımda beyazlamaya başlamış
Güldüm,önemsemedim
Ve usulca mutfağa yöneldim
Kendime şekersiz bir kahve yaptım
Fincanımı alıp pencerenin kenarına oturdum
Yerimden tekrar kalkıp duvardaki saatin pilini çıkardım
Sessizlik olmalıydı, Bozmamalıydı hiçbirşeyi
Ve tekrar yerime geçtim
Pencerenin kenarında, bir elimde fincanım
Kahvemi daha bitirmemiştim,
Sol yanımda bir ağrı vardı
Önce nefes alıp vermem yavaşladı
Gözlerim uzaklarda,
Bulutlarda...

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..