Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Anlar

Anlar
 

Neden gözlerimiz dalıp dalıp gidiyor
Ve neden her göz göze gelişimizde kalıyoruz öylece
Bilmiyorum, biliyor musun onu da bilmiyorum
Ve kendi dünyamda yaşamaya devam ediyorum
Oysa ki bilmiyorum seni ve senden öteyi

Birçok kez bende dalıp gidiyorsun
Farkettirmesem de farkettiğimi
Biliyorum
Neden diye sorası geliyor insan
Yüreğim acıyor inan
Ve ürküyorum kendimden
Konuşmaktan

Yılların yorgunluğu serilmiş yüreğime
Ve şimdi sen süpürüyorsun elinde eski bir süpürgeyle
Aklımın karışık çıkmazlarında yine
Kaybolmayı öğretiyorsun
Yasak yollarda yürümeyi anımsatıyorsun

Ve yine anlardayız
O anlarda, göz göze gelişler
Ve öylece donup kalmalar.


  

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..