Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '22

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

ACI

ACI

Milliyet Blog yazarlarımızdan olan kardeşim  Refik Başdere  yardıma muhtaç öğrencilere İngilizce dersi verirken KORONA VİRÜSE yakalanıp yaşamını kaybetti. Nurlar içinde yatsın ölümü hepimizi acılar içinde bıraktı. Çok yönlü sesi güzel Türk sanat müziği söyleyen, şiir ve güzel makaleler yazan Refik, Dış İşleri Bakanlığı çalışanlarından yurt dışında çeşitli ülkelerde,

İdari Ataşelik, Muavin Konsolosluk yaptıktan sonra emekli oldu. Ankara’da eşi ve oğlu tarafından bir camide kuran okutuldu, yemek verildi, yardıma muhtaç  kişilere yardım edildi, Allah kabul etsin.Rahmetli kardeşim Refiğin vasiyeti üzerine şiir ve yazıları bir kitap halinde bastırıldı, ücretsiz olarak dağıtıldı.Aşağıda onun  yayınlanmış bir şiirini takdim ediyorum, nur içinde yat kardeşim.

ÇARE

Ben, Hak, Adalet
Üslup ve Zarafet
Ve Özgürlük nefessiz,
Aşk ceset gibi
Yatıyorduk öylesine çaresiz.
Kuraklık düşmüştü bereket tarlalarımıza
Boynu bükük yalvarıyorduk
İçten , iman dolu bir sesle...
Kulak verdi yaradan,
Gönderdi çareyi, açık kapı aradan
Güleç yüzlü doktor,
Elinde iksir dolu bir çanta, seslendi.
" Günaydın, Ben Doktorunuz UMUT" !!!


Refik BAŞDERE
Marmaris , 30 Haziran 2019

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..