Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Acıların çocuğu

Acıların çocuğu
 

Emrah, 25 yıllık müzik kariyerinin en unutulmaz eserlerini "Best-Of Emrah" adlı CD'de topladı. Emrah, 25 yıllık müzik kariyerinin en unutulmaz eserlerini "Best-Of Emrah" adlı CD’de topladı. Bu projeyle yıllar öncesine, "Küçük Emrah" dönemine uzanan şarkıcı, "Sevilse de sevilmese de o küçücük çocuk Türkiye’de çok büyük işler başardı. Ben Küçük Emrah’ı alkışlıyorum. Çünkü o çocuk, bugün kendini marka yaptı" diyor. Ve şöyle devam ediyor sözlerine."Acıların Çocuğu", "Boynu Bükükler", "Ayrılamam" ve "Yaralıyım"ı okurken, çocukluğum, yaşadıklarım teker teker gözümün önünden geçti. Zor yıllardı. Hiçbir şey yaşayamadım ki ben. Kendimi bildim bileli kariyerim için mücadele ediyorum. Hele sesimin değiştiği o ergenlik döneminde, şöhretim kaybolacak diye yaşadığım paniği asla unutamam. İnsanlar küçükken beni sevmişti ama büyüdüğüm için artık sevmezler diye günlerce ağladığımı, uyumadığımı bilirim. Çok büyük bunalımlar yaşadım. Aaah ah ! Nerede o eski Türk Filmleri. Ne de güzeldi değil mi o zamanlardaki filmler. O zamanki sevdalar daha farklıymış meğerse. O zamanlar bir küçük yakıştırması varmış. Küçük Emrah, Küçük İbo, Küçük Onur vb.Neden küçük takısı var bu çocuklarda. E küçük olduklarını biliyoruz. Gözümüze mi sokmaya çalışıyorlardı acaba onların yaşsal durumlarını? O zaman yaşı katmerli olanlara da neler deriz neler. Küçük Emrah, Orta boy Kazım, Ondan biraz daha büyük Ali, 2.5 litrelik Osman, Olgun Gökhan, daha olmamış Fatih, Kart yağız, Küçük Ceylan. Bunları çoğaltabiliriz. Bir de memleketinin ismini başına ekleyenler de vardı değil mi?Ankaralı Turgut, Ankaralı Yasemin, Kütahyalı Tosuncuk Ziya, Ankaralı Namık. Bunlarda geçti hayatımızdan birer birer. Ama sadece geçtiler. Şuanda hala dinleniyorlar mı bilemiyorum. Birara kendilerini sabahları çıkan ; kavga ile reyting yakalamaya çalışan kadın programlarında görür gibi olduk. Biraz adlarını unutturmamaya çalıştılar ama " tırt ! " başka da birşey olmadı ne yazık ki. Ama bunlardan çok ayrı kefeye koyacağımız bir sanatçı var ki adı hala dillerde. Bilirmiydi ki adının hala gündemde olacağını. Belkide o da ilerde adım unutulur gider kaybolurum korkusu yaşamıştır. Haklıdır da. Kimlr unutulmadı ki. Ölmeden önce adları anılmaz ama nedense " Kör ölünce badem gözlü olurmuş - Blind die almond-eyed become" . neden böyle hayırsızız ? Küçük emrah. Gerçek adıyla Emrah é-pack. Ben şahsen onun şarkılarını hala dinliyorum. Arabesk dalında çok çalıştı. Şuandaki tarzı daha çok hoşuma gidiyor. Fantazi Müzik yapmakta kendileri - themselves -. Ama Türkfilmlerindeki repliklrine çok gülerim. Annesi genelde ve çoğunlukla Oya aydoğan olurdu.
O.A = Oğlum ! Canım benim.
K.E = Anam ! Garip anam ! Bize kader neler yaptı böyle yaw ?Ezdi geçti bir nefeste en mentollüsünden.
O.A = Ağlama oğlum ! Ağlama . 3 gün kaldı bayrama.... Ciciler alacağım ben sana .....
K.E. = Anne bu amca kim ?
O.A. = -O senin amcan oğlum .Öz amcan.
K.E. = Amca ? Amcacım. Yazık bize. İyi ki varsın yanımızda..
AMCA DA KİM BİLİYOR MUSUNUZ ? Meşhur İlaçcı abimiz Nuri ALÇO. Bırrrr !!!!!!
N.A.= Beğendin mi yavrum? Biraz daha kolana ilaç atayım mı ? Ne dersin ?
N.A.= Ben senin amcanım yeğenim. Öz amcan.Öz Nuri Alço.Sonra e bizim Nuri abimizin kanın da sapıklık yoğunlukta olduğu için , ( kanındaki alyuvarlarının şekli ilaç biçiminde kapsül şeklindedir....Emrah işten eve gelir ve....Dananinom ! Dan ! Arka fondan acı bir gongg sesi.Emrahın filmdeki annesinin üstü paramparçadır.K.E. = Anam! Acılı dürümlü anammm! Kim yaptı bunu sana?Kim söyle?
O.A.= Söyleyemem oğlum.Utanıyorum senden.Bize kaderin bir cilvesi bu oğlum.
K.E.= Bu kötülüğü sana kim yaptı söylesene anacım.Canına okuyayımmmm....
O.A.= Amcan yavrum.Şerefsiz amcan bana bu kötülüğü yaptı.Ben tam çamaşır yıkarkene bacaklarım açılmış ben de farketmedim.Ama amcan beni farketti.
( Your uncle, young, . =((( Dishonourable your uncle did me this badness.I, complete, laundry, *Yikarkene, legs, be opened, i, De, *Farketmedim, .But.)
K.E. = Hmmmmmmmmmmmm! ( elleriyle yüzünü kapar ve gözlerini faltaşı gibi patlatarak amcasını bulmak ve vurmak üzere çekmeceden silahını alır ve......)
K.E. = Onu geberteceğim.Senin namusunu temizleyeceğim anam .Hmm.
O.A. = Dur.Emrah. Hmm...

ARKA FONDA ACILI BİR DIŞSES.....

Emrah'ın sesinden: Analar, babalar, bize nasıl kıydılar.Hmm. Talihsizler.Talihsizler.Talihsizler.Talihsizler !Ne komik ya.Filmin sonunda Emrah amcasını vurur ve ölmeden önce son bir isteği vardır:N.A.= Emrah yawrum dur dinle bildiğin gibi değil.Yaptım ama niye yaptım hele bi sor.
K.E. = Sen beni sevemezsin, sen benim akrabam değilsin, hele amcam hiç değilsin.Hmm.Köpek..Dışın ! Dışın.Ve Nuri Alço sizlere ömür.

Sevgiyle kalın. Ya da ince.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..