Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Acun Reklamdan kaç para aldı?

Acun Reklamdan kaç para aldı?
 

Son yıllarda medya dünyasında adını hiç unutturmayan kişilerden biridir Acun ILICALI.

Kimileri kabul etmese de o hayranlık uyandıracak kadar dikkat çekici bir kişi. Son zamanlarda halk arasında kullanımı oldukça yaygınlaşan bir  ifadenin kullanımına örnek biri. Kısaca;o bir fenomen.

Bir devlet bankasının reklamında oynayarak 1 milyon TL. aldığı söyleniyor.

Bu bankanın “Halden Anlamak” sloganı ile oluşturduğu reklam kuşağı Acun Ilıcalı ile devam ediyor.

Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.

Ben de çene yormaya devam edeceğim.

Basındaki haberlerin yorumlarına baktığımda ;

"Devlet Suriye'den gelen 20 000 kişi için elektriğe zam yaptı, Devlet bankası bu kadar parayı reklama ayıramaz. Bu zamanda iyi para. Helal olsun, alıyorsa vergisini ödüyor, istihdam da sağlıyor. "şeklinde bir çok düşünce okudum.

Ben de bankanın kullandığı reklam sloganını kullanmak istiyorum.

"Halden Anlamak"

Acımasızca eleştirilen Acun ILICALI bu yerlere dün gelmedi ki! Yıllardır çalışıyor. Üstelik Türkiye'ye getirdiği yarışma programları izlenme rekorları kırıyor.

Acun Firarda programı 2002 yılında başlamış ve 2006 yılına kadar devam etmişti. İlk programlardaki İngilizcesine ben de gülerdim. Ama o, kendini yetiştirdi, sürekli geliştirdi.

Aldığı parayı hak ettiğini düşünüyorum. Çenem yorulsada...

 
Toplam blog
: 103
: 1399
Kayıt tarihi
: 21.03.08
 
 

Hacettepe Ün. mezunuyum. Öğrencilik yıllarımda ve okulu bitirdikten sonra bir gazetenin muhasebe ..