Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Acunzede olduk!

Acunzede olduk!
 

Ben Bahar Gaye Haraççı olarak bundan 15 gün önce başvurduğum Var mısın Yok musun'a mülakata çağrıldım.

Mülakatta sorulan sorular basit ve bizim formumuzda yazdığımız şeylerin teyidi şeklindeydi. Mülakattan sonra da izleyici olarak kaldık ve gece 02:00 ye kadar da çekimleri izledik. Buraya kadar OK.

15 gün boyunca yeniden çağrılmayı beklerken www.acunmedya.com sitesine girip baktığımda aynen şu yazıyla karşılaştım "Başvurunuz OLUMSUZ olmuştur !" . Acaba Neye göre olumsuz ? İnsan mülakata çağırırken olumlu olacak özellikteki kişileri çağırır. Mülakatta da bana bir şey sorulmadığından sadece formda yazan özelliklerim sorulduğundan aklıma şu soru geldi . Acaba benim formda yazan özelliklerim size göre OLUMSUZDU da niye oraya kadar çağırıp gece 02:00 ye kadar alıkoydunuz ?

Bir de insan biraz kibar olur lap diye OLUMSUZ yazılır mı ?!

Hiç olmazsa "Başvurunuz Şimdilik Olumsuz daha sonra düşünebiliriz" denir.

Ya da en güzeli hiç bir şey yazmamaktır. Benden size tavsiye !

Anlaşılan amaç kriterlere uyan uymayan herkesi çağırıp izleyici kalabalığı oluşturmak.

Maddi ve manevi erozyona uğradığımdan ailem ve çevrem 'Var mısın Yok musun' un bu davranışını protesto ediyor.

Var mısın Yok musun'un mülakatına çağrılacakların benim yaşadığım olaydan ders almaları ve oralara kadar giderken iki kere düşünmelerini istiyorum.

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..