Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Adam sıkılır...Siz de yalnız kalırsınız

Adam sıkılır...Siz de yalnız kalırsınız
 

Her ne kadar bir türlü nedenine vakıf olamasam da... kadın erkek ilişkileri ve sorunları nedense lastik gibi uzatılır da uzatılır.

Gazete ve dergilerde en çok bu konu ile ilgili yazılar okunur ve ilgi hiç eksilmez. Ciddi bir yazı yazar...önemli bir konuya temas edersiniz, çoğu kimse kafasını çevirip bakmaz bile.

Hayat sanki kadın erkek ilişkisinden ibaret !
Hayır en kızdığım şey ise... bu kadar yazılır çizilir veeee okunur ama bir arpa boyu yol ilerleme olmaz.

Alıp aklına yazmayacaksan, öğrenmeyeceksen feyz alıp eksikliklerini düzeltmeyeceksen ne okuyorsun birader ? diyecektim ama...

Yeni okudum, meğerse devekuşunun beyni gözlerinden daha küçükmüş. Bir de kafasını kuma gömdü mü? görüş alanı da sıfır... eee diyecekseniz...demeyin çok kızarım.:)))


Efendim erkekler ne istermiş? Kadınlar ne istermiş? Sevgili nasıl kandırılır da elde tutulurmuş...

Onu yapmayın, bunu yapmayın !

Dürüst olun ama herşeyi söylemeyin.

Açık olun ama gizemli olmayı unutmayın.

Sevdiğinizi sıkça söyleyin ama peşinden koşmayın,sık sık aramayın...

Ya hangisini yapalım? herkesin kafasını ne karıştıyorsunuz?

Tamamiyle aynı düşünen kaç erkek var? kaç kadın var da genelleme yapıyorsunuz?

Zaten onun için değil mi bir türlü arpa boyu yol gidilemiyor. Herkes psikoloji ve insan davranışları profesörü maşallah.

Ee ben de eksik kalamam tabii ki...:))))
Ama ben öyle yapın böyle yapın demeyeceğim.Bir tek şey söyleyeceğim, bu konuda her yazılanı okumayın.
İçinizden nasıl davranmak geçiyorsa öyle davranın açık olun...

Gerisi kendiliğinden gelişir,anlaşabiliyorsanız eee bir de elektrik falan da çakıyorsa bu iş tamamdır.
Daha fazlasına hiç gerek yok.

Her ilişki kendine özeldir,başkasıyla karşılaştırılamaz, zira her insan ayrı bir dünyadır. Öyle ruh eşi falan da aramaya kalkmayın...seninle aynı olan bir insanla hayat hiç de güzel geçmez. Farklı olması gerekir çiftlerin. Renklerin karışımından ne güzel yeni renkler çıkar,bunu ressamlar daha iyi bilir.

Siz de hayatınıza yeni renkler bulduracak eşler seçin,tabii mümkünse.

Zaten plan ve program ilişkiler için maaalesef geçerli değildir.Hoş, olsa zaten çok sıkıcı olur hayat. Yine dayanamadım ahkam kestim galiba:))

Adamın biri yazmış,sıralamış bir de üşenmeyip liste yapmış. Adam diyorum zira çok erkeksi...(seksi değil)

- Elinizi tutması gibi, küçük şeylerden bile çekinirseniz

- Sizi aramasını dört gözle beklediğinizi belli ederseniz

- Onu sürekli ararsanız

- Onu hiç aramazsanız

- Keşke seni daha önce tanısaydım gibi cümleler kurarsanız

- Beraber geçirdiğiniz ilk dakikalarda çok gülüp çok konuşursanız

- Hiç konuşmazsanız ve dut yemiş bülbül misali bir köşede oturursanız

- Ben özgür bir kadınım triplerini gözüne sokarsanız

(Adam sıkılır.... Siz de yalnız kalırsınız.)
demiş.

Valla istediğinizi seçin artık, ne diyeyim...

Yollara barikatlar kurdukça, yenilerini ekledikçe, bu ilişki treni kolay kolay ilerleyemez.

Hadi kolay gelsin.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..