Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Adem kızları

Adem kızları
 

Yukarıda bir yerlerde tanrı olmalı. Olmalı gerçekten. Ve o Tanrı yeryüzüne bakmalı. Adem kızlarının kendilerine yaptığını görmeli. Ve sormalı. 

Neden? 

-Neden yaşamaktan bu kadar uzaktasınız. Neden yaşamayı reddetiyorsunuz, diye. 

Yaşamayı reddeten kadınlar için yazıyorum. Eğer aşağıda anlattıklarım siz değilseniz, hiç üstünüze alınmayın, geçin gidin ve yaşayın hayatı. 

Özgürce gülebiliyorsanız, gülme sesinizin, erkekleri kışkırtmayacağını düşünerek (cinsel anlamda !), hayatı kasmadan yaşıyorsanız, hayatın da sizi kasmasına izin vermeden. Sevişirken kontrollü olarak boşalmıyorsanız, kuralsızlık ve hiçlik duygusunu sonsuz şekilde yaşıyorsanız. Sorularınızı sizin yerinize bir başkasının sormasına izin vermeden, alacağınız cevaplar hoşuna gitmese de siz soruyorsanız. Sevdiklerinize başkaldırmanın güzelliği öğrettiğiniz gibi yaşam enerjiniz ile de besliyorsanız, bazen somurtup ağlamanın da sizin için gerekli olduğunu , kimseye hesap vermeden yapıyorsanız, sevmekten korkmuyorsanız sevilmeyi seviyorsanız. Beğenildiğiniz zaman bunun altında bir art niyet olmadan hayatla ve kendinizle mastürbasyon yapıyorsanız,  

Siz yaşamayı sonuna kadar hakediyorsunuz. 

Bu bugün, bahsedeceğim kontrol delisi bir kadının öyküsü. 

Gülmeyi, konuşmayı, sevmeyi, sevilmeyi, yemeği, yasağı bile. 

O kadar kontrol delisi bir kadın ki yasağı bile kontrol edebileceğini düşünüyor. Ben de haklı olarak seks hayatını düşünüyorum. Nasıl ? diye. 

Çünkü, seks ve yemek insanın hayatını nasıl da yaşadığını gösterir bence, bundan ötesi yok. İlk itkiler bunlar değil mi? Yaşama karşı. 


Genel olarak yüzlerine bakıp da bir absürtlük yaptıklarında düşünürüm bunları. Öyle hemen aklıma gelmez bunlar. Mesela sadece bir örnek, açıktığım zaman, elimle yemek yerim. Bu nerede olursa olsun. Çok da fark etmez. Bir restoranda görürsünüz beni belki. Lokantalarda hiç sıkılmadan çorba tabağını sıyıran oğluma hayranlığım bu yüzden. Böyle yapan diğer insanlara da, ya da ana yemeğinden parmağının ucundan ağzına bir lokma atan insan kadar doğal daha ne olabilir ki. 

Ya da hesapsızca yatağa giren, sevişen. Orgazmının şiddetinin sorgulamadan. 

Bu yüzden "bu kontrol delisi insan ile" karşılaştığım zaman şok oluyorum. Yüksek sesle konuşmayan, gülmeyi eline ağzına götürmekten ibaret olduğunu farz eden. 

Sadece bunu yazacağım. Ve ben bu insanla sık sık karşılaşmak zorundayım. 

AYRIK OTUM. 

 

 
Toplam blog
: 16
: 542
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

1971 Kars doğumluyum. Ama karadeniz kızıyım. Babamın mesleğinden dolayı eğitim hayatım farklı yerler..