Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

8 Mart Dünya Kadınlar Günü

8 Mart Dünya Kadınlar Günü
 

Yazmak bir hırs oldu. Önüne geçemediğim ama yazamadığım da . 

8 Mart Dünya Kadınlar günü yazamadım. Üzülmez hapisten çıktı yazamadım, İki sevgili Irak da recm ile öldürüldüler yazamadım. Kendime hem kırgınım, hem de kendi sınırlı yaşamım ile onların kendi sınırlı yaşamlarını bu dünyanın üzerindeki kuramlar ile anlamaya çalışıyorum bunu yazamadım. 

Siyaset korkar oldum konuşmaktan yazamadım. Sosyalistlere kızgınım yazamadım. 

....İçimde bir korku, kartopu gibi yuvarlandıkça büyüyen, daha kırılgan bir zemine geçen. Kim üstümde yürümeye kalksa patlayan ben. Çığ gibi. 

Her kadının hikayesini içimde yaşıyorum. Yazamadım. Yazmak inat oldu. Yazamadım. Elim daktilonun üstünde gitti geldi. 

Bu ülkede kadın olmanın çile demek olduğunu bildiği halde yaşamaya çalışan , ve elimden geldiğince yazmaya çalışan birisiyim. 

Kadınlara saygı duruşunda duruyorum. 

Kendilerini bu dünyadan soyutladıkları, ve hangi dünyanın bilmem kaçınçı zamanında yaşadığımızı bilmedikleri için, ve onları bu korkunç yalnızlığa iten erkek egemen topluma selam olsun. 

Okuma yazma bilmeyen ilkel toplulukta saçlarından sürüklenip götürülen kadın karikatüründen ne kadar ilerideyiz ki ! 

Selamlar. 

Eğer yazabilirsem düzenli olarak her gün bir kadın yazacağım. 

 
Toplam blog
: 16
: 542
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

1971 Kars doğumluyum. Ama karadeniz kızıyım. Babamın mesleğinden dolayı eğitim hayatım farklı yerler..