Adı yok / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Adı yok

Adı yok
 

Şarkı söylüyorlar

Dinlemek lazım

Kim mi?

Kim olduğu neden bu kadar önemli?

Onlar bilinmek için değil dinlenmek için varlar

Melodi tanıdık,

Temaları hayatımın en güzel bölümlerine kök salmış duygulardan oluşuyor

Evet, duyuyorum söylüyorlar

Şiir okurcasına asil

Huzur ararcasına berrak

Sözleri anlaşılmıyor

Belki de yok ya da bana ulaşacak kadar güçlü değil

Huzurluyum şimdi

Bitmeyecek değil mi bir süre daha devam eder

Gözlerimi kapattım kalbimde hissediyorum

İçimde telaş ama aksine mutluyum hem de hiç olmadığım kadar

Uzandım gözlerimi açarsam karanlık kör edebilir

Hem ben böyle mutluyum

Sessiz olun dinleyebildikçe sürecek gibi görünüyor

Ne olur sessiz olun...

 
Toplam blog
: 7
: 172
Kayıt tarihi
: 29.07.11
 
 

Ben değişmeyen hüzünlerin içinden çıkmış bir yalnız... Sesimin küçük yüreklere merhem olması umud..