Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '06

 
Kategori
Çevre Hukuku
 

Adliye koridorları-3

Adliye koridorları-3
 

Bugün yürüyüş için güzergâhımı, Bahariye Caddesi, Moda oradan sahilden Kadıköy olarak planlayıp, saat 15:00 gibi evden çıktım, Bahariye Halk Eğitim merkezi önüne geldim. Seneler önce bilgisayar kursu, ud dersi aldığım Kadıköy Halk Eğitim Merkezi…

Etrafı seyrederken gözüm Eğitim Merkezinin çatısında dolaşan birisine takıldı. Yan taraf ve üst katlar Kadıköy Adliyesi. Merak edip adliye binasına girdim…Baldızım asliye cezada zabıt katibesi. Emekli dilekçesini verdi, yakında emekli olacak. Polis kontrolünden sonra 3. kata çıkıp merak ya benimkisi, aşağıdan gördüğüm adamı arıyorum, tavanda buluyorum da... Meğer dört mahkemenin arşivine, merdivenle çatıya çıkılıp, cambaz gibi arşive ulaşılıyormuş. Aynı yol tekrar geri dönülüp evrak kalem müdürlüğüne getiriliyormuş. Gözümle gördüm inanamadım. Memur arkadaşı da arşive girerken görüntüleme fırsatını yakalayıp, deklanşöre basıverdim. Lütfen resme dikkat !


Neyse Kartal’da yeni adliye bina yapılınca ,memurlar senelerce sürdürdükleri arşive tırmanma ve cambazlıktan kurtulacaklar.

Kolay gelsin Adliye çalışanları…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..