Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Affettim kendimi

Affettim kendimi
 

Affettim kendimi.

Dünümü, günümü , yarınımı.

Barıştım içimdeki hallerle. Tanıdım. Bildim.

Onlarsız bugunkü ben olamazdım. Bugünkü benlerin yarın ki beni oluşturacağı gibi.

Anladım, gerekli halden hale geçmek.

Öğrendim, düşünceden ibaret olduğumu.

Gül düşününce gülistan, diken düşününce dikenlik olacağımı.

Zihin kelebeklerimin kanatlarını çırpmalarının, kalbimde kelebek etkisine yol açtığını,

Vücut ikliminin, düşünce ikliminin etkisiyle oluştuğunu.

Öfkeden titremek, acıdan kavrulmak sevinçten çıldırmak, üzüntüyle ağlamak aşkla yanmak, pişmanlıktan yılmak…

Yüzleşmek için kendimle.

Dışarıda sandığım ötekilerle mücadele İlerlemek için Aslıma.

Affettim kendimi.

Dışarıda olmayan içimdeki ötekileri.

Ötelemeden kabul etmeyi herkesi ve herşeyi.

Affettim kendimi; aslında kendimle herkesi ve herşeyi

 
Toplam blog
: 32
: 1690
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

1970 yılında istanbul'da doğdum. Marmara üniversitesi, Psikolojik Danışmanlık bölümü mezunuyum. Psik..