Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah kızım

Ah kızım
 

"RESİM:ALINTI"


Saçlarını okşamak, derdine merhem olmak isterdim kızım
Eğer çok uzaklarda olmasaydın benden
Kilometreler değil söylemeye çalıştığım, kalbin
Kalbinin kapılarını bir bir çarpmasayın yüzüme
Kanayan dizlerine pansuman yapardım, emin ol
Basardım bağrıma, korur, kollardım
Kırgın ya da öfkeli değilim bunu bil
Sadece yanında olamamak üzüyor beni
Seni de anlıyorum ama...
Anlamaya çalışıyorum gücümün yettiğince
Bir zamanlar... Ah bir zamanlar ben de çok gençtim
Hatalar yaptım senin gibi
An oldu üzüldüm, an oldu mutlulukları yudumladım
Hiç bir zaman kapatmadım kapılarımı
Aralık bıraktım beni sevenler ulaşabilsinler
Üzülmesinler bir de benim için diye
Hayatın o kadar başındasın ki...
Yaşayacağın öyle çok şey var ki Allah ömür verdikçe
Yıllar birbirini kovaladığında
Geriye dönüp baktığında
Ne boş şeylere üzüldüğüne bakıp
Esefle hatırlayacaksın maziyi
Güzel kızım işte buna tecrübe deniliyor
Hayat öğrenile öğrenile yaşanılıyor
Sen de öğreneceksin ve öğreteceksin belki de kızına
Benim sana anlatmaya çalıştığım gibi.
Dilerim o zaman
Duyar söylemeye çalıştıklarını torunum.

06.07.2009
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..