Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
Sosyoloji
 

Ahirette bizi kurtaracak olan ne?

Ahirette bizi kurtaracak olan ne?
 

foto:cenkcenk-www.netfotoğraf.com


Bugün: Ocak Bir...

Günlerden: Salı

YIL: 2008

''Nasıl geçti bir yılınız?'', Beyefendi-Hanımefendi...

?!!.........

Nasıl geçti hâa, anlatır mısınız lutfen 2007'yi?..>> dedim, Beyaz Sakallı İhtiyar'a.

> dedi yaşlı adam.

Peki efendim, nasıl geçti efendim bu koskoca 80 yıl?

< nasıl="" geçer="" evlâdım?...="" sanki="" bir="" göz="" açıp="" kapattık.="" işte="" o="" kadar!..="" nasıl="" anlatabiliriz="" ki?..="" anlatmaya="" kalksak,="" kitaplar="" almaz="" yavrum,="" kitaplar="" almaz!..="" âh!..="" âh!..="">> dediler ikisi birden.

>

>

Hanımefendi ve Beyefendi'nin ''Âh!..'' çekişleri sanki yürek dağlıyacak gibiydi. Halbuki durumları da çok iyiydi. Bizim gördüğümüz kadarıyla mutlu bir hayat yaşamışlardı. Her şeyleri de vardı. Yıllar önce, çalıştıkları atölyesini büyütmüş büyütmüş, koskocaman bir fabrika kurmuştu. O koca fabrika, cocuklarının da işe dâhil olmasıyla, âdetâ bir İmparatorluğa dönüşmüştü.Çocukları da kendisinin çocukluğunda çalıştığı gibi çalışıyordu artık...

Harıl harıl!..

Bir anda gözleri ufka dalmış, bir müddet öyle kalakalmıştı ak sakallı ihtiyar. Gözleri buğulanmış, ağlıyor gibiydi. Ellerini kaldırıp gözlerini sildi...

Ben de üzülmüştüm.

''Hay Allah!..Yanlış bir şey mi yaptım acaba?..'' dedim kendi kendime.

Sonra da Ak Sakallı İhtiyar'a dönüp;

< beyefendi="" sizi="" üzecek="" bir="" şey="" yaptıysam,="" hakkınızı="" helâl="" ediniz..="">> dedim.

Ak sakallı ihtiyar yavaş yavaş bana doğru çevirdi kafasını

> dedi üzgün üzgün.

Sonra ilâve etti:

> dedi.

Bektaş Azizoğlu
01.01.2008, salı
Üsküdar-İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..