Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bu tabloyu özlemiştik

Bu tabloyu özlemiştik
 

Artık düşmanlarımız, korksun!..


Bugün, yazı yazmayı düşünmüyordum. Hem canım çekmiyordu hem de işlerimin arasında bir de bununla meşgul olup, ''işimi aksatmayayım'' diye düşünüyordum. Fakat akşam saat 18.30 civarında, internette gördüğüm haber ve fotoğraflar beni bu yazıyı yazmaya, sürükledi adeta.

Bu fotoğrafın oluşmasında emeği geçen herkesi kutluyorum!..

Bir vatandaş olarak gerçekten çok mutluyum bu saatler itibariyle. İnanın güzel memleketimin, güzel insanları da bu fotoğraf karelerini televizyonlardan seyrettikçe sevinçten ve mutluluktan uçacaklar.

Kaç yıldır, devlet'in tepesindekilerin devamlı olarak sürtüşmesinden, millet olarak, inanın çok sıkılmıştık. Devletin tepesindekilerin, mütemadiyen didişip durmaları hiç yakışık almıyordu zaten. Hem dışarıya karşı da bizi, bu vaziyet çok güçsüz gösteriyordu.

Şimdi, öyle inanıyorum ki hasımlarımız bu birlik ve beraberlik görüntüsünden çok korkacaklar.

Büyükanıtpaşa' nın, sosyal demokrat görüşlü bir insan olduğunu onun emr'inde çalışmış bâzı emekli subay tanıdıklardan duymuştum. Fakat O'nu hep meth'ediyorlardı; ''Sosyal Demokra'tı ama, tam demokrat' tı'' diye. Onun için de, Genelkurmaybaşkanı olduktan sonra, hükümete karşı soğuk tavırlar içinde olmasına bir anlam veremiyorlardı...

Cumhurbaşkanı Sayın Abdullah Gül, Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile, bu birlik beraberlik tablosunun oluşmasında büyük emeğinin olduğunu düşündüğüm, Genelkurmay Başkanı Sayın Yaşar Büyükanıt'ı da; Türk Milleti adına, bir vatandaş olarak can-u gönülden tebrik ediyorum.

Protokolü-murotokolü de bir kenara bırakıp, hepsini bütün samîmiyyetimle kucaklıyorum.

Çok sağolasınız, varolasınız Beyler!..

Bu tablo'dan hoşlanmıyanlar, bu birlik-beraberlik tablosunu kıskananlar mutlaka olacaktır.

Hükümetin icraatlarını istediğiniz kadar eleştirin Bey'ler. Fakat bu ''Birlik -Beraberlik Tablosu'' ndan rahatsız olmayınız lütfen.

Buna çok ihtiyacımız var çunkü!..

İçerde ve dışarda!..

Sağlık ve Muhabbetle kalınız.


Bektaş Azizoğlu
02.01.2008, çarşamba
Üsküdar-İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..