Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Aile ortamında, FB- GS Maçı

Aile ortamında, FB- GS Maçı
 

Saat: 18.00 Maçın başlamasına daha bir saat var. Ailede herkes maçı izleyeceği koltukları gözüne kestirmiş bile...

İki dede, iki nine, bir büyükanneanne , bir baba, bir anne,iki torun maça hazır.

Dedelerden biri benim ve ne yazık ki tek Galatasaraylı benim. Babaanne Beşiktaşlı ve maçın 1-1 berabere biteceğini söylüyor. Büyük anneanne de hiç bir takımı tutmuyor ama o da maçın 1-1 biteceğini söylüyor. Anneanne çok fanatik Fenerli - benim eşim oluyorlar- 3-1 Fener galip gelecek diyor. Kızım maçın 2-1 Fener'in galibiyetiyle, Damadım ise Galatasaray'dan biraz korkuyor gibi( Edu ve Volkan'ın hatalarından korkuyor ) o da, Fener'in maçı 3-2 kazanacağını söylüyor. Büyük Baba, dünür ise 2-1 Fenerbahçe diyor.

İlkokul üçe giden torunum Özgür de Fenerbahçeli ama o Galatasaray'ın maçı 3-2 kazanacağını söylüyor.

Küçük torunum Özge'yi Galatasaraylı yapmaya çalışıyorum. Bakalım başaracak mıyım....O henüz tam anlamıyla konuşamıyor ama bir diyor, ben de 1-0 Galatasaray'ın galibiyeti şeklinde anlıyorum.

Ben tek Galatasaraylı olarak, maçın 4-2 Galatasaray'ın galibiyetiyle biteceğini tahmin ediyorum.

Saat: 18:45 Televizyondan maç yorumlarını izliyoruz.

Ailedeki Fenerliler Edu'nun kendi kalesine gol atmasından korkuyorlar.

Gökhan ve Uğur gününde olurlarsa ve Volkan, Edu, Lugano hata yapmazlarsa Fener galip gelir derken korkularını belli ediyorlar. Ailedeki Fenerliler de Emre'den patlama bekliyorlar... Emre'nin kırmızı kart görme olasılığı da düşünülüyor.

Ben Galatasaraylı olarak, peşin satmış tüccarlar gibiyim, Galatasaraydan yana hiç bir korkum yok...

Saat: 18:50 yazımın bu bölümünü yayına veriyorum. Maç sırasında da ailenin maçla ilgili yorum , düşünce ve heyecanlarını yazıya dökmeye çalışacağım.

Dakika: 90 maç bitti. Fenerbahçe 4-1 kazandı.

Ailede ben hariç herkes sevindi.

Galatasaraylı olarak moralim bozuldu. Fenerbahçe'yi kutluyorum.

Sabri, Servet, Emre, kewell, Hakan Balta ve kaleci çok kötü oynadılar. Ayhan yine ayaktaydı ve iyi oynadı

Daha fazlasını yazmaya gerek duymuyorum.

Futbolun güzel yönü bu, her türlü sonuç alınabiliyor.

Lig, biraz daha heyecan kazanacak...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..