Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe 4 Galatasaray 1

Fenerbahçe 4 Galatasaray 1
 

Fenerbahçe Galatasaray Milliyet Spor


CANLI YAZIM!
Fenerbahçe ile Galatasaray sezonun ilk derbisinde bu akşam Saracoğlu'nda karşı karşıya geldi..

CİMBOM maça çok iyi başladı ve dakika 1 gol 1 Galatasaray golü ilk bulan takım oldu..
Maçın 5. 6. dk. ve Fenerbahçe beraberlik golünü buldu. Durum 1-1 oldu..

Bu arada iki takımın 11'leri:

FENERBAHÇE:
Volkan, Gökhan Gönül, Lugano, Edu, Roberto Carlos, Emre, Josico, Selçuk, Uğur Boral, Semih, Güiza'yla.. GALATASARAY: De Sanctis, Sabri, Servet, Emre Aşık, Hakan Balta, Ayhan, Meira, Arda, Lincoln, Baros, Ümit Karan 11'iyle sahaya çıktılar.. HAKEMLER: Hüseyin Göçek, YAYIN: Lig TV, SAKAT: Tümer, Alex (Fenerbahçe), Linderoth, Barış, S.Çalık, E.Güngör, Uğur, Hasan Şaş, Aydın.

20. dakika ve Fenerbahçe Galatasaray 1-1 eşitlik devam ediyor..
Dakika 21 ilk sarı kart Lincoln'e.
Derken 2. sarı kartı Selçuk gördü..

Olamaz!
Fenerbahçe öne geçti durum 2-1 :( Emre bunu kendi kalene ve takımına nasıl yaparsın? :(
Allah kahretmesin bile diyemiyorum! Off offf..

Fenerbahçe 2 Galatasaray ne yazık ki 1 Dk. 28.
Olamaz böyle bir şey yaaa :(
Dakika 38 Galatasaray 2. sarı kartını Servet'le gördü..
San ki Fener daha iyi mi oynuyor? :(

Sevgili Emre, İnşallah kendi kalene attığın bu golle, Sayın Aziz Yıldırım Bey'e öpücük yollamadın değil mi?

Oooo bakıyorum da sarı kartlar havada uçuşuyor, GS'dan Baros dk. 45 sarı kart gördü..
Sağolsun Hüseyin Göçek adlı orta hakemimiz, aslında burada Sarı-kanarya'nın hakemi demeliyim, ilk yarının düdüğünü çaldı.

İlk yarı sonucu:
Fenerbahçe 2
Galatasaray 1

Çatlarım yazmazsam!
Sayın okuyucular, bence bu maça, bu derbiye, bu hakem hafif kaldı!
Duydunuz mu Sayın Hüseyin Göçek? (Kilo alıp geliniz.)

Tarafsız yazma gayretindeyim.. (inanın)
Sarı-kırmızı takım baskın da oynuyor bunlar benim gözlerim ve ben görüyorum..
Ama bu Sayın Göçek, nedense kardeşim, kanarya'dan olma çocukların yaramazlıklarını görmüyor ya da görmezden geliyor, cebindeki bütün sarı kartları aslanlara gösterip gösterip duruyor..

İyi ki buradan evden izliyorum orada olsam bende durmayacağım ve hemen hakeme direk kırmızı kartı göstereceğim..

Tühhhh yazmıyorum işte! :(((((
Neden mi?
Fener 3. golünü attı da ondan..
Neymiş efendim bunların bir Uruguaylı savunma oyuncusu Diego Lugano adında bir oyuncuları varmış oda takımını yani FB'yi 3-1 öne geçirmiş.
Aslında CİMBOM'a ....... di! :(

E be Galatasaray e be Galatasaray :(

Hadi be aslanım beee nerede kaldı şu pençelerin? :(

HA HA HA
Bir sarı kart daha

Bu arada Sevgili Uzay Gökerman'ın ''Fenerbahçe hakemleri geçebilirse bu maçı alır'' dediğini okudum.. ''Sevgili Uzay, maçı uzaydan mı seyrediyorsunuz aynı şeyi ben GS için diyorum da?'' :)

Ben takımıma inanıyorum!
Bu maçı biz alacağız..
Aman Allah'ım!
Şimdi hatırladım!
Sayın Ömer Bey'in blog'una 6-1 gibi bişi yazmıştım hem de ben olacak bu kadın.. :(

HA HA HAA
Bir sarı kart daha

Ve hala hala 3-1 Fener önde :(

HA HA HA
Bir sarı kart daha

Acaba diyorum hakem hakkımızı mı yiyor çaktırmadan :)
Yok yok bizim çocuklarda nazar var bu akşam..
Hemen okutmalı bu aslanları... :(

Benden de maç okuyanın vay haline..
Maç sonunda özür diliyeceğim ama :(
Heyyyy CİMBOM sana diyorum!
Gol yok mu goollll ?
Maç büyük bir gayretle devam ediyor ama bizde (TIK) gol yok!
Allah'tan beni şu an kimse görmüyor.. :(
Nefesimide tutuyorum saçımı başımı da yoluyorum ama sadece ''nafile'' bacımı oynuyorum..

Dakika 86 oldu.
Maç Fener'in gol üstünlüğüyle devam ediyor..

ALLAH BÜYÜK biz minik daha maç bitmedi!
Ama dakika 89 gibi bişi oldu..
İyisi mi ben pılımı pırtımı toplıyım :(

AMAN ALLAH'ım, 4. gol doğru mu görüyorum?
Uzatmanın 3. dk ve gol Deivid. :(

Yapçak bişi yok! (!)

Fenerbahçe'yi, Futbolcularını ve bütün taraftarlarını kutluyorum..
Kızıma! Fener'in kazandı anniş, senide kutluyorum..
Bugün mutlaka kusurum olmuştur çünkü CİMBOM kaybetti :(

Aslanlara da bir dahaki sefere İNŞALLAH diyorum. Yenilgiyi yüklenip gidiyorum!

Melekler yüreğinden öpsün Sarıkanarya

Ben Sabiş efendim.. CİMBOM'lu Sabiş :(


Fenerbahçe Galatasaray Maçı Milliyet Spor Canlı : http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakikaCanli&ArticleID=1013847&Date=09.11.2008&Kategori=spor&b=Fenerbahce-Galatasaray&ver=2913


DURUN DAHA BİTMEDİ HEM BİZ SİZE KARPUZ KESİCEDİK..

LÜTFEN!

AŞAĞIDAKİ GÖNÜL NOTLARIMIZI OKUMADAN BİR YERE GİTMEYECEĞİNİZİ BİLİYORDUM..

Teşekkür ederim..

MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN SEVGİLİ TIKLIYANLAR :)

Mesela! Baş'örtü'sü'yle uğraşacağımıza, geliniz hep birlikte Türkiye'mizin ve güzel İstanbul'umuzun tertemiz, mis gibi geleceği için, yatırım yapalım ve yemyeşil bir örtüyle dünyamızı kaplayalım ama en önce de TEMA'ya katkıda bulunalım.. Başka çare yok! Çünkü;ne başka dünya, ne başka Türkiye, ne de başka bir İstanbul var! Ama! TEMA'da hayat var! http://www.tema.org.tr/


KAZDAĞI'na kıymayın efendiler: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=70815
Marmaris'e kıymayın dedik, kıydınız! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=137400


YA KIZ ÇOCUKLARIMIZ? HAYDİ ONLARIDA UNUTMAYALIM!

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ
https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..