Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '19

 
Kategori
Sosyoloji
 

Akıllı Telefonlar

13 bin 999 Tl´lik  akıllı teıefonları gördünüz mü. Ben görmedim. İlgi alanıma da pek girdiği söylenemez.:
Söz konusu telefonları görmedim ama internet portalında telefonu satın almak isteyen metrelerce insan kuyruğunu gördüm şaşırdım::


14 bin lira bu sevgili okurlar..

Alo demek için kullanım aracı olan böyle bir ürünü satın almak için kuyruklar oluşuyorsa iki değil yüzyirmi iki defa düşünülmesi gerekir.

Tamam akıllı telefon ürünlerinin ihtiyacı karşılayacak özelliklere sahip telefonlara evet ama sırf havam olsun diye aşırı tüketim manyağı olmanın da alemi yoktur diye düşünüyorum.

Böylesine lüks tüketime özenen başka bir toplumun olmadığını da düşünmüyor değilim.

Bir de arap ülkelerinde olabilir diye düşünürüm.

Peki telefonla konuşma süreleri hakkında ne düşünüyoruz..

O konuda da dünyada birinci sırada yer alıyoruz sanırım. Aynı şekilde arap ülkeleri vatandaşları da en çok konuşanlar sıralamasına ikinci sırada yer alabilir.

Hem konuşma manyağı hem pahalı ürün satın alma manyağı..

Telefon üretici firmaları Türkiye´ye ve arap ülkelerine bayılıyorlardır.

Bizler 14 bin lira değerinde telefon ürününü satın almak için kuyruklar oluşturduğumuz sürece Almanya Amerika Rusya uzun süre daha silah satmaya devam eder ülkemize.

O ülkeler bize silah sattıkça ekonomimiz bir arpa boyu büyüyemez yol alamaz.


 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..