Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılan kadınların çaresizliği...

Aldatılan kadınların çaresizliği...
 

radikal.com.tr


Google arama motoruna "Seven erkek neden aldatır?" şeklinde bir cümle yazarsanız orada ilk sırada benim bir yıl önce yazmış olduğum bir bloga ulaşırsınız. Bir yıl önce "Aşk, evlilik" kategorisinde yazdığım bu blog bu güne kadar 50000 in üzerinde okunmuş, ve her gün de  sayfamda en çok okunanlar arasında birinci sırayı koruyor. 
 
Şimdi söz edeceğim konu blogun çok okunması değil de, blog dışından yardım istemek amacıyla yapılan yorumlar. O yorumları okuyunca o blogumda hassas bir noktaya parmak bastığımı anladım. Şimdi bu yorumları üzerlerinde hiçbir değişiklik yapmadan aşağıya kopyalıyorum ve o yorumlara karşı verdiğim cevapları da aynı şekilde yayınlıyorum. Bu yorumlarda aldatılan kadınların çaresizliğini göreceksiniz.
 
******
 
Mrb benım dört yıllık mükemmel sandığım bir evliliğim vardı yanı hala devam ediyor ama guvensız ve korkuyorum sevgısız...sebebıde bu dört yıl boyunca eşimin donem donem ( 4-5 ayda bir ) benı sureklı aldatması ve malesef benım bunu her defasında öğrenmem :( yalnız bızım ilişkimizde şöyle bir durum var eşim bu saydığınız uç aldatma türünüde tercih etmiyor :) eşimin yaptığı tek şey iletişim kurmak yanı telefonla msjla internet üzerinden tabi bu konuşmaların ne yönde olduğunu bilemiyorum ben eşimde daha sağlıklı vakit geçirebilmek için mesleğimi işimi bıraktım (okul öncesi öğretmenliği )yaklaşık 2 aydır evdeyım ve bebek yapmayı düşünüyorum ama bu şartlarda aklım ve en önemlisi kalbim çok karmaşık.. Bunu yapmasının sebebını anlayamıyorum çok sordum onuda kendımıde çok sorguladım en büyük hatayı kendımıde aradım ama bı cevabı yok...ıstediğim tek şey bana bırısı bırsey soylesın bı erkek sadece böyle bir ilişkiyi neden Yaşar...?
Anlayamadığım anlamsızlar  15.05.2013 17:44
 
Cevap :Anladığım kadarıyla eşiniz sosyal medya tutkunu. Uzmanlar, kişilerin sosyal medyada kendilerini önemli hissettiklerini ve bunun sayesinde beyindeki dopamin maddesinin arttığını, bunun sonucunda da mutlu olduklarını söylüyorlar. Kendisi gerçek hayatta yaşayamadığı bazı ilişkileri sanal dünyada daha kolayca yaşayarak bundan tatmin olmak isteyebilir. Sanal ilişkiler sonunda gerçek hayata yansırsa, o zaman evliliğinizde büyük sorunlar olabilir. Bu durumda yapılacak tek şey, eşinizin sanal dünya ile ilişkisini olabildiğince kesmek olacaktır. Selamlar....  16.05.2013 15:16
 
*******
 
merhaba benim 20 yıllık çok mutlu bir evliliğim var.yada vardı .eşim başkasına aşıkken benimle evlenmiş.ben bunu bugün öğrendim.eşim beni çok sevdiğini ve saydığını ama diğer bayana aşık oldugunu onu unutamadığını intihara kadar geldiğini söyledi.ben çaresizim.dondum sanki.ağlıyamıyorum.çocuklarımı düşünüyorum.eşimi seviyorum .o beni hiç kırmadı.gerekirse o bayanı kabul edeceğimi söyledim.çok ağladı.çok üzüldü.ne yapacağımı bilmiyorum.kırgınım.deniyeceğim.eşimi paylaşacağım.isterseniz gurursuz deyin.ama onsuz bir gelecek düşünemiyorum.yardım bekliyorum.
rahime akkaya  25.05.2013 21:19
 
Cevap :Evli bir kadın için aldatılmanın en zor olanı eşinin başka birine aşık olmasıdır. Eşiniz vicdanıyla aşık olduğu kadın arasında kalmış olduğu için kendini çaresiz hissediyor. Onun psikolojik durumu sizinkinden iki misli daha kötü durumda. Ama buna rağmen eşiniz size durumunu açık yüreklilikle ifade etmiş. İnanın, sizden ayrılıp, öteki kadınla evlenmiş olsa hiçbir zaman mutlu olamaz. Belki ilk günler güzel geçer ama sonrasında pişman olacaktır. Bence siz sabırla bekleyin. En sonunda doğru yolu kendisi bulacaktır. Allah yardımcınız olsun.   27.05.2013 12:40
 
******
 
İyi gnlr..bnm 1bucuk yıllık bir beraberligm var. Sevgilm her firsatta bu zaman icersinde kötü bi tartismamiz oldugu zaman baska kizlara yöneliyr tbi bundan bnm hbrim olmuyor uzerinden cokca zmn gectiktn snra kndi cabalarimla ogreniyorm. Bunu bana ndn yapiyorsun, bni kaybetmk mi istiyorsun diyorum verdigi cvp hayir asla seni kaybetmek istemiyorum birdaha asla yapmayacagm söz diyor fakat gecenlerde yine tekrarladi. kizla gorusmus konusmus ama aralarinda hrhangi bag gecmemis 1-2 hafta kdr konusmuslar o siradada bn facebooktan kizi ekledigini gorup sordm bu kim ddm kardesmin arkadsi ddi bnde snde ne isi var sil ddm silmedi o siralardada aile sorunlarimiz vardibu olaydan 3 gun sonra sevgilimle gorustuk ve ayrilmk istedgmi soyldim biliyrdm o kizla aralarinda bisey vardi cunki daha oncede yapmisti nyse ayrildim buertesi gun okizla cikmaya baslamis ve 3 gun surmus ayrldgi gunun aksmi bna döndü brz surundurdkten snra affettim smdi evlilik plnlri ypyrz ne yapmalym ne yprsam dogru olr korkuyrm :(
serap aydınlı  31.05.2013 16:34
 
Cevap :Huylu huyundan vazgeçmez Serap hanım. Eğer evlenirseniz evlilik hayatınız cehenneme döner, ve her an başkalarıyla aldatılırsınız. Bunun somut örnekleri birçok ailede yaşanmakta, kadın ya bu durumu kabullenmekte veya bu tip evlilikler boşanmayla sonuçlanmaktadır. Yapacağınız tek şey o çok sevdiğiniz kişiden ayrılmaktır. Belki başlangıçta üzülürsünüz ama uzun vadede yine siz kazançlı çıkarsınız. Sizi gerçekten seven biri sonunda karşınıza çıkacaktır. Selamlar...  01.06.2013 7:07
 
******
 
Kimbilir benzer durumlarda yaşayan ne kadar kadın vardır? Acılarını içinde yaşayan...Ekonomik özgürlükleri olmadıkları için eşlerinin yaptıklarına göz yuman....Baba evine dönemeyen....Gerçekten onlar için yaşam oldukça zor olmalı.
 
Bu yorumlardan sonra aklıma yıllar önce gazetelerden tanıdığım Güzin abla  geldi. Acaba ben de Erol abi diye bir köşe açıp, okuyucuların dertlerini dinleyip, onlara yardımcı olsam mı? Ne dersiniz?
 
 
Not: Güzin abla adıyla tanınan Güzin Sayar 1921 yılında doğmuş. Değişik gazetelerde çalışmış ve insanların dertlerini dinleyip onların dertlerine derman bulmaya çalışmış. 1988 yılında ise sağlık sorunları nedeniyle Güzin abla köşesini kızı Feyza Algan'a bırakmış. Güzin Sayar 2006 yılında vefat etmiş.  Kızı Feyza hanım ise hâlen Hürriyet gazetesinde Güzin abla köşesinde okuyucularının dertlerini dinlemekte ve onlara yardımcı olmaya çalışmaktadır. 
 
 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..