Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
5352
 

Aldatılıyor musunuz? Kendinizi test edin! (aldatmanın mizahı)

Aldatılıyor musunuz? Kendinizi test edin! (aldatmanın mizahı)
 

Aldatmak konusu nedense ülkemizde kapsamlı tartışılan bir konu... İş çevresinde aldatılmak öteden beri gündemdeydi. Son zamanlarda ise boyutu büyüdü, sanki Niagara şelalesi gibi aldatılanları silip süpürebiliyor...

Artık iş konusunda oğul babaya bile kazık atar duruma gelmiş.

İlişkiler konusunda aldatılmak eskiden töreleri devreye sokarken. Şimdilerde töreler bazen bir kenara bırakılabiliyor. İnsanlar, ‘ Allah belasını versin’ diyerek kavgadan kaçabiliyorlar...

Bir kesim de var ki, aldatıla aldatıla aldatmayı öğrenerek hayatını yaşıyor...

Geniş olmak güzel bir şey fakat, ilişkiler konusundaki aldatmacalarda ne derece geniş olunmalı. Bunun hesabını da yapmak gerekmez mi?

İlişkide beş dakikalık zevk uğruna ilişkisinin tüm yamukluklarına ‘lades’ diyerek göz yummak ve sonra da “belki bir başkasını bulamam” düşüncesiyle kalkıp aldatan kişi ile yuva kurmak...

Evlilikler aşklar ile başlıyor sonra da düşmanlıklar ile yıkılıyor... İmza atmadan önce ilişkisinin her şeyine göz yumabilen kişi imza attıktan sonra düşünmeye başlıyor. O arada huylu huyundan vazgeçmez ise ortalık daha da karışıyor... Beş dakikalık zevk insanı ne hallere düşürebiliyor bir düşünülebilse...

İlişkilerde aldatma kavramını açmaya kalktığımızda karşımıza bir çok versiyonlarının çıktığını görüyoruz. Bunları şöyle sıralamak mümkün;

A- Habersiz aldatma. Ortaya çıkmadığı taktirde sorun yok.

B- İlişkiden birinin aldatmadan haberdar olması. Bu durumda ilişki normalde biter. Bazen şenlikli bazen de kanlı bittiği olur.

C- Her iki tarafın birbirini aldattığının ortaya çıkması. Bu durumda bazen ilişki sürer ve aynı evde dramatik bir tiyatro oyunu sergilenmiş olur. Bu oyunun seyircileri günahı olmayan çocuklar olur ve bir müddet sonra ilşki kendiliğinden kopabilir.

D- Adam kızoğlan kız arıyordur. İlişkisinin kız olmadığını anlar ve sorgular. Karşı tarafta yalan her zaman boldur. İnandırmaya çalışır. Diğeri de elinden kaçırmamak pahasına inanmış gözükür. Burada yalanı kıvıran bayan ise ilişkiyi imzaya göturebilmek için her numaraya başvurabilir ve sonun da imzayı bastırır. Sonrası da evlere şenlik.

Adamda geyiklere karşı bir alerji oluşur. Avcı arkadaşı var ise onlardan kopar. Yanında hayvanat bahçesinden kesinlikle bahsedilmesin ister. National Geographic proğramlarını kesinlikle izlemez. İzlemez ama yine de geyiklerden kaçamaz. Ya geyik veya çatallı boynuzları düşlerine girer...

E- Fantazi erkek. Bu tipler ilişkisinin aldatmasından haz alır ve daha çok aldatması için zaman zaman kamçılar. İkili, üçlü beşli ilişkiler favorisidir. Bu tiplerden ülkemizde bulmak zordur...

F- Kör aldatmacası. Bu tiplere aldatıldığını genellikle arkadaşları gözüne sokarcasına ortaya koyarlar fakat, dediği dediktir. Bir türlü aldatıldığını kabul edemez... Her zaman kibirlidir. Neyin kibirini güttüğünü kendisi bile anlayamaz... Bu tiplerin peşinden sürekli ‘’P......venk’ diye konuşulması da ayrıca modadır.

Neyse düşündüğünüz zaman bu aldatma kavramı konusunda çok değişik versiyonlara ulaşabiliyorsunuz. İsterseniz kendinizi bu konuda bir test edin:

İlişkinizin her dediğine inanıyormusunuz? Evet Hayır

İlişkinizin sizi aldattığı ile ilgili dedikodu yaşadınız mı? Evet Hayır

Arkadaşlarınız aldatıldığınız ile ilgili olarak size imalarda bulundu mu? Evet Hayır

İlişkinizin hiç yalanını yakaladınız mı? Evet Hayır

İlişkinizi köle gibi kullanabiliyormusunuz? Yani aykırı da olsa her istediğinize boyuın eğiyor mu? Evet Hayır

Hatasını yakaladığınızda hastalık numarasına yatarak ilgiyi kendisine çekme yöntemi uyguluyor mu? Evet Hayır

Yukarıdaki soruların 4 üne EVET yanıtı verdiyseniz aldatılıp aldatılmadığınız üzerinde ciddi olarak düşünmeniz gerekiyor.

5’ine Evet yanıtı verdiyseniz ve hala emin değilseniz bir psikolağa başvurmanız önerilir. Eğer 6 soruya da evet yanıtı veriyorsanız; kardeşim hala ne duruyorsun... Tabanları yağla! Belki, bir 100 metre rekoru kırabilirsin.

Kaç ya! bak hala arkasına bakıyor yaaaa.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ne zaman bir bayan ; beni kocam sevgilim aldatmaz yok ihtimal bile vermiyorum dediyse o deli gibi aldatılıyordu bunu hep böle gördüm. Ben şahsen yazarında dediği gibi Allah'a havale ederim. Benim için Zina denen bir kavram var. Allah dan korkmayıp yapıyorsa cezasını Allah keser. Şüphe insanı dirhem dirhem huzursuzluğa, strese, paronoya ya içinize çektiğiniz nefesin tadına vb. içine etmediği şey yok. Ulen Allah akıl vermiş hayatını rezil etme kaç kere geliyosun dünyaya. Bu dünya imtihan dünyası ve tabikimutlulukarda yaşanmaya çalışılıyor. Sende eşini Allah'tan korkan bir kul olarak seçiyorsan gerisinde hayatın katbe kat huzurla mutlulukla doluyor. Bi Kuran oku gör bi zahmet. Allah'tan korkmayan dan kime ne fayda gelmiş ? yorumsuz Türkçe Meal kuran okuyun. Allah'a emanet olun.

Kuran-Ehli 
 07.07.2007 0:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 18
Toplam yorum
: 15
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 2060
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

Internet sitelerini takip edenler mutlaka Kaşif Osman'ı biliyordur, işte o benim... Onlarca yıl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster