Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
İzmir
 

Alsancak şenlikleri :)

Alsancak şenlikleri :)
 

Hafta sonu İzmir keşfindeydim :)

Alsancak'da sokak şenlikleri varmış :)

Arkadaşım aradı haber verdi :)

İzmir'i kıyısından bucağından yaşayınca haliyle haberim olmuyor hiçbirşeyden :)

İlk iki gündekilere gidemedim. Cuma akşam Roman dans gösterileri varmış, kaçırdığıma çok yandım, orası ayrı :)

Cumartesi akşam üzeri buluştuk :)

Sevnç'in önünde buluşma ritüelini de gerçekleştirmiş oldum hayırlısıyla :)

Tiyatro sanatçılarının gösterilerine baktık, konserleri izledik :)

Hastanenin önünde de bir konser varmış, hem bekleyelim hem de dinlenelim deyu oturduk oradaki sandalyelere :)

Gençten birkaç delikanlı sahneyi hazırlıyordu :)

Konser onlarınmış :)

Geçmişiz o yaşları :)

Bebeler gayet mutlu mesut, keyifle izliyor :)

Hafiften rock konseri havasını görünce iki pinpon, duramadık daha :)

Fazla geldi :)

Geze geze Kordon'a çıktık, çaylarımızı içtik, Işın Karaca konseri varmış bekleyelim dedik :)

Hazırlıklar uzayınca ben bekleyemedim ama :)

Döndüm eve :)

Her yer cıvıl cıvıl :)

Gençler harika :)

Yaşlılar hoş, bakımlı :)

İnsanlar keyifli, mutlu :)

Bir yanda savaş, kaos, bir yanda bahar güneşi, sahil, huzur :)

Ben İzmir'e alışıyorum :)

İzmir bana :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..