Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Altın Kalem Ödülü

                                                                    Altın Kalem Ödülü
Sevgiyle Gelen kitabım ile kişisel gelişim dalında “Altın Kalem” Yazar ödülünü kazandım...
Book Culture Art Times Gazetesi tarafından düzenlenen Altın Kalem Ödülleri kapsamında, Kişisel gelişim dalında yazdığım Sevgiyle Gelen kitabım ile “Kişisel Gelişim” alanında “Altın Kalem" Yazar ödülünü kazandım.
Ödülümü Altın Kalem Ödül Töreni’nin düzenleneceği 3 Eylül 2022 tarihinde saat 16:00 de Mihrabat Korusunda takdim alacağım.
Çok teşekkür ederim:
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM: Altın Kalem Ödül törenini düzenleyen Book Culture Art Times Gazetesine ve Rakipsiz Gazetesine, Milliyet Gazetesine ve bugüne kadar yanımda olan okurlara ve destek veren tüm yayın kuruluşlarına çok teşekkürler ediyorum efendim.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..