Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Ama ben yalnızım

    Sevgililer gününe dair hiç bir anım yok, hayatım boyunca bu günle ilgili özel bir şey yaşamadım, belkide eskiden yoktu böyle bir gün, belkide gerçek aşkı yaşayanlara özel bir gün olduğu için beni pek ilgilendirmemişti yıllar boyunca, belkide ikinci baharı yaşadığım bu yaşlarda bulabildiğime inandığım gerçek sevgiyi, gerçek aşkı, kaybetmek üzere olduğum günlere rastlamış olması nedeniyle bu yılın sevgililer günüyle fazlaca ilgindim en azından duygu ve düşüncelerimde dolaştırdım durdum kaç gündür.

    Kayda değer bir gündem olarak yer aldı benliğimde. Bilmiyorum bu yılın 14 Şubatı benim için sürpriz bir günde olabilir, kaybetmek üzere olduğumu düşündüğüm aşkımı yeniden kazanma günüde olabilir, böyle bir sürprizi deliler gibi ümitle bekliyorum doğrusu sevdiğimden, bana zaman tanı demişti en son yazdığı yarım satırlık e-mailde, o zaman dolmuştur belkide, yeniden seni çok seviyorum diye bir haber gelir mi kendisiniden, yoksa tanımamı istediği o zaman hiç bir gün geri gelmez mi, işte bu derin duygular içerisinde sanki bir korku tüneline girecekmiş kadar ürkek ve yalnız hissediyorum kendimi, özlem doluyum, çok özledim sesini, çok özledim gülüşünü, çok özledim seni seviyorum demesini, çok özledim nefesimsin demesini, toprağın suya, çiçeklerin güneşe, karanlığın ay ışığına, kuzucukların annelerine duyduğu hasret kadar hasret doluyum sevdiğime, o beni özlemişmidir acaba diye, gönlünde ben varmıyım hala diye, gönül telini titreten o eski beni düşündüğü zamanlar oluyormudur diye düşünür dururum kendi kendime bir garip aşık misali.

    Mutluluk, sevinç, gönül heyecanı, gülen gözlerim, gülen yüzüm yok artık, yok olan bu güzel duyguların bir daha geri gelmeyeceğine inanmak istemiyorum, koyamam kimseyi yerine, vazgeçilmezim o benim, onsuz yaşamak çok ağır gelir bana, ne yapacağını, hangi yöne gideceğini tam bilemeyen, yolunu şaşırmış bir garip çoban kadar yalnız hissediyorum kendimi. Her neyse kader bizi karşılaştırdı güzel bir bahar günü, olabildiğince coşku dolu olarak yaşadık sevdamızı, doyamadık, sevgiye olan susamışlığımızı gideremedik tam olarak, tadı damağımızda kaldı, şartlarımız daha ileriki yıllar için kurduğumuz hayallere kavuşabilmemize fırsat vermedi, belkide yeterince emek vermekten kaçındık, belkide o beni zaman içerisinde yanlış kişi olarak değerlendirip benliğinde değersizleştirmişte olabilir, ama yaşanmış olan o güzel günlerin, çok sık söylenen ve derin duyguların ifade edildiği onca güzel sözler hatrına o'na kırgın değilim geldiğimiz bugünkü durum nedeniyle.

    Sevgilerin, özlemlerin, güzel anıların, güzel duyguların, gönülden olan her şeyin, kısaca gerçek sevdanın daha çok hissedileceği 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ'nün herkese güzellikler getirmesi temennisiyle...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 382
    Kayıt tarihi
    : 13.02.07
     
     

    1962 yılında Balıkesir'de doğdum, Yüksekokul mezunuyum, özel bir şirkette İnsan Kaynakları Müdürü ol..