Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Aman Doktor Derdime Bir Çare

Aman Doktor Derdime Bir Çare
 

Salih Arıkan


Yıllık izindeyken şu biten ilaçlarımı alayım dedim. Ben çoklu engel gurubundayım ya. Şeker var tansyon var.

Vardım basmane’deki Sağlık ocağına. Benim Aile Hekimim yokmuş. İzinliymiş. Aile Hekimimden çok memnunum. Elinden geldiği ölçüde yardımcı olur. Her zaman öncelik tanır. Hocamız olmayınca başka doktor da yokmuş. Saat ona kadar doktor bekledik.

Eskiden doktor yok ilaç yok derlerdi ya. İzmir’in göbeğinde hizmetler böyleyse varın Anadolu'daki hizmet kalitesine neyse onda girdik ilacımızı yazdırdık.

Bir de görevliye geldiğim zaman bana yardımcı olun demiştim. O da elime bir numara verdi. Dedi ki sıra bekle. Bende sıram gelince yardımcı olun deyince Hastalardan yardım isteyin dedi.

İlaç yazdırmak için Devlet Hastanesine mi gideyim. Genelde Devlet Hastanelerinde kapıda karşılanıyoruz. Görevli veriliyor. Öncelik tanınıyor. Doktorlar ve diğer görevliler en hızlı şekilde yardımcı oluyorlar.  Neyse Basmane Köyü biraz farklı.

Salih Arıkan

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..