Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aman şaşırmayın sakın! Bu tüyo kadınlaradır yalnızca!...

Aman şaşırmayın sakın! Bu tüyo kadınlaradır yalnızca!...
 

Pek sevgili hemcinslerim, çok genç olanlarımızın duymamış olma olasılıkları yüksektir, duysalar da mutlaka ya gülüp geçmişlerdir, ya da deli ay bu insanlar demişlerdir tahminen, aynı benim yirmili yaşlarımda duyup da yıllardır verdiğim tepki gibi…

Atasözümüz şudur : Erkeğin iki kaşığı varsa birini kıracaksın!

Hey Allah’ım, deli midir, divane midir bu insanlar ki, ille de zarar verdirmeye çalışırlar zavallı adamcağıza diye yıllardır ahkam kesip durmuştum!

Yok! Yok!... Yok!... Anlamam, kabul etmem olanaksızdı böyle bir düşünceyi!

İşte, böyle düşünceye sahip kadınlar yüzünden oturamıyor bir türlü ilişkiler diye yıllarca kafalarını ütüleyip durmuştum insanların.

Ya ben salaktım, anlamamıştım, ya da anlamak için epey bir yol almak gerekliymiş.

Yıllardır kafalarını ütüleyip durduklarım, aynı zamanda günahlarını aldığım kadın zihniyeti, özrümü kabul edin, lütfen…

Sevgili hemcinslerim, en sonunda anlayabildim bu özlü sözün ne demek istediğini, sıkı durun, bilmiyorsanız eğer, açıklıyorum.

Biliyorsanız da, lütfen artık, bu kadar gülmeyin, ayıp oluyor ama, salak ay bu diyerek bir kadına bu kadar da gülünmez ki…

Efendim, atalarımızın demek istedikleri şuymuş ki : Adama bakıyorsun, aman, ne yakışıklı, ne kibar, ne hoş bakıyor. Ne yapıyoruz biz kadınlar, canım, ne kadar yakışıklısın, ne kadar kibar, hele şu bakışların yok mu ya… diyoruz.

Eee… Diyelim ne olacak, öyle hissediyoruz o anda demeyin!

Ben dedim! Dedim de… Bu atasözünü de öğrendim!

Şimdi biz kızlar, her hoşluğunda adamın, aşka gelip de, sıralıyoruz ya, her bir hoşluğunu bir bir, bizim onlar tarafından tapılacak özelliklerimiz yavaş yavaş değer kaybetmeye başlıyor.

Adam, vay be böylesi bir kadınım oldu, ne şanslıyım ben diye düşünürken, o gözünde ulaşılmaz kıldığı kadın, ki genelde de adamlar iyisini seçmeyi bilirler, bir anda adamı alıp baş tacı ederler ki, adam bile şaşkındır bu hale, vay be ne cevherler varmış bende diye…

O ulaşılmaz kadın bile böylesine eğiliyorsa karşısında yerlerde…

Hay Allah ya, bunca cevherler varken bende, takılıp kaldım mı bu kadına ne diye düşünmeye başlıyor adam en nihayetinde…

Yok canım, kadını çok mu gözümde büyüttüm ne?

Bu kadar cevherler varken bende!

Çekilin lan! Jeniffer Lopez paklar beni ancak!...

Sonra da hayıflanıyoruz, eşek adam, senin ne eksiklerine göz yumdum, hep artılarını gördüm, övdüm, egonu şişirdim, sen ne yaptın, en sonunda beni beğenmedin diye…

Hangimiz hayıflanmadık, söyleyin, Allah aşkına!...

Şimdi efendim, lafı fazla uzatmadan…

Neymiş…

Erkeğin iki kaşığı varsa, biri kırılacakmış!

Yani…

İçinizden o aşkla gelen iki iltifattan birini yutacaksınız demekmiş!...

Anladınız mı beni?

Tekrar ediyoruz…

İki hoşluğundan yalnızca birini söyleyeceğiz, diğerini yutacağız!...

Ne için?

İlişkinin sağlıkla yürümesi için!...

Haydi hep birlikte söylüyoruz kızlar:

Erkeğin iki kaşığı varsa, birini kıracağız!...

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..