Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Kitap
 

Amerika Kâbe'nin üstünde dansöz oynatacak

Amerika Kâbe'nin üstünde dansöz oynatacak
 

Siyaset Peygamber Mesleğidir


"Yatağanbaba Yayın & Dağıtım"dan çıkan bir kitabı size tanıtmak istiyorum.

Kitap benim "Bütün Eserleri" dizimden çıkan ikinci kitabım. Kitabın ilk baskısı Kasım 2005'de yapıldı. Şu anda ise üçüncü baskısı yayınlandı.

Kitap benim Denizli Yerel Gazeteleri'nde yayınlanmış ve hiçbir yerde yayınlanmamış "siyasi" içerikli yazılarımdan oluşuyor.

Benim "en hızlı satılan" kitabımdır.

> KİTABIN YAYINLANMASI HİÇ GÜNDEMDE YOKTU!

Bu ikinci kitabımı yayınladığım tarih ile ilk kitabımın arasında tam 5 yıl var. İlk kitabım "Din Adına Konuşan Hurafe Manyakları'na Cevap: Saçmalıkname" Haziran 2000'de yayınlanmıştı. İnternet Türkiye'de yaygınlaşınca, ben de bu teknolojik nimetten geri kalmak istemedim. Ve o zamanlar Türkiye'de ilk "bedava ve hazır site" imkânı veren mynet'ten bir site yaptım. Tecrübesizlikten doğladır ki pek kaba-saba site oldu. Fakat zaman içinde toparladım, daha estetik hale getirdim. O sitemde makalelerimi de yayınlamaya başladım. 2005 yılının yaz aylarında bir telefon geldi. Arayan kişi Süreyya Erışık Bey'di ve de İsviçre'den arıyordu! Şunları söyledi:

İnternet sitenizden yazılarınızı takip ediyorum, "bu yazılarınızı kitap haline getirebilmeniz için" size maddi destek olacağım, bana bir hesap numarası verin!

Bu telefon beni hem şaşırttı, hem de "dönüşü olmayan bir yola" yöneltti. O telefondan sonra işte bu "Siyaset Peygamber Mesleğidir / Amerika Kâbe'nin Üstünde Dansöz Oynatacak" adlı kitabımı yayınlamaya karar verdim.

> NEDEN "SİYASET İÇERİKLİ" BİR KİTAP YAZDIM?

Benim ilk kitabım "Din Adına Konuşan Hurafee Manyakları'na Cevap: Saçmalıkname" kitabım, "Din" içerikli bir kitaptı. İkinci kitabım da aynı içerikte düşünülüyordu. Fakat o zamanlar Prof.Dr.Yaşar Nuri Öztürk'ün Liderliği'nde Halkın Yükselişi Partisi adlı yeni bir parti kurulmuştu ve benim de o partinin "Denizli İl Başkanı" olmam teklif edilmişti.

Bu şekilde bir siyaset ortamına girince, arşivime bir göz attım "ben siyasi içerikli yazılar da yazmış mıyım acaba" diye... Arşivime daldığımda çıkan sonuca inanamadım. Sadece Din, Felsefe ve Müzik konularında yazılar yazdığımı sanırken, meğer ben "bir kitap dolusu" siyaset içerikli yazı da yazmışım. Demekki ülke sorunları bizi o kadar sıkmış ki, farkında olmadan bir sürü siyasi yazılar da yazmışım!

"Din-Felsefe-Müzik" konularında yazılar yazan bir Yazar olarak tanınırken, birdenbire bir Siyaset konulu kitap yayınlamamı okuyuculara / vatandaşlara nasıl anlatacaktım? Sonunda düşündüm ve "Siyaset Peygamber Mesleğidir / Amerika Kâbe'nin Üstünde Dansöz Oynatacak" adlı bu kitabımın kapağına şu notu yazdım:

Yatağanbaba aktif siyasete giriyor. Sebep? Çünkü "suya gittik", "susuz geldik", "susuyoruz halâ"...

İşte bu ikinci kitabımın böyle bir hikayesi var. Bu kitabımla ben internetin çok büyük bir "nimet" olduğunu anladım. Internet koca dünyayı küçük bir kasabaya döndürdü. Hiç tanışmadığınız bir kitap dostu size internet sayesinde maddi destek olabiliyor.

Bu kitabım uğurlu gelmiş olacak ki, Süreyya Erışık Bey halâ bu maddi-manevi desteğini sürdürüyor, Halkın Yükselişi Partisi'nde de Prof.Dr.Yaşar Nuri Öztürk ile birlikte siyasete devam ediyoruz.

Bu kitabımın hikayesi bu. Bu kitabımın hikayesiyle de sabittir ki, insanlar interneti mutlaka ve doğru kullanarak geniş kitlelere ulaşmalı. Ben bunu tecrübe ettim. İnternet bu cağın en önemli göstergelerinden biri. Rahmetli Sanatçımız Cem Karaca "Oğluma" şarkısında bu konuda şöyle diyor:

Çağını bil, çağına yakış,
Güzelliklerle yarış!

İnternet sayesinde yayınlanan bu kitabım 112 sayfa ve 5 liradan satılıyor. "Yatağanbaba Yayın & Dağıtım"dan çıkan "Siyaset Peygamber Mesleğidir / Amerika Kâbe'nin Üstünde Dansöz Oynatacak" adlı bu kitap hakkında daha detaylı bilgileri sitesinden öğrenebilirsiniz: http://siyasetpeygambermeslegidir.tr.gg/

 
Toplam blog
: 31
: 4637
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

YAZAR, Gazeteci, Yayıncı, Programcı... Yayınlanmış "12 Kitap"ım ve Yarışma'da 1.olmuş "Sinema Fil..