Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Anayasa mı değiştirilecek?

Anayasa mı değiştirilecek?
 

12 Eylül'e sayılı günler kala Anayasa referandumunu günlüğüme almamazlık yapmak olmazdı. Ben de öyle düşünerek bu referandum denilen deli saçmasına günlüğümde yer açtım.

Bir referandum düşünün , halkın büyük çoğunluğunun ne olduğunu anlayamadığı, takım tutar gibi partisine oy verecekleri bir referandum.

Halkla yapılan sokak röportajlarını izliyorum, saçımı başımı yolasım geliyor. Verilecek bu oylar benim geleceğimi çocuklarımızın , torunlarımızın geleceğini , Türkiye'nin geleceğini şimdiden ipotek altına alıyor.

Halkın büyük çoğunluğu referandumu bir seçim olarak algılıyor.

Liderlerin açıklamalarını bir kez daha hatırlayınız. Sanki seçim mitingleri yapıyorlarmış gibi. Büyük kalabalıkların yığıldığı mitinglerde referandum konularını ele almadan ''senin boyun, benim sopum, sen şöylesin, o öyle.... Sen vaktiyle şunu etmiştin, ben bunu yapmıştım..... '' Gibi devam edip giden bir sürü laf salatası....

İnanın dinlemek , görmek istemiyorum bu şarlatanlığı.

Ben bu sirk te yer alan, adına referandum denilen gösteride HAYIR oyu kullanacağım.

Bir Anayasa, eğer gerçekten değiştirilmek isteniliyorsa, iktidarı elinde tutan partinin Anayasası olamaz. Muhalefet kanadının da oy birliği ile bu önerilen Anayasa değişikliğine evet demeleri halkın gücünü ortaya koyar. İşte o zaman Halkın Anayasası olur. Şimdi yapılacak oylamada evet oyları çoğunlukta çıkar ise bu sadece AKP Anayasası olur.

Burada benim her zaman söylediğim bir lafımı bir kere daha hatırlat mak üzerime farz oldu.

Sayın yöneticiler madem ulusal birlik yok. Anayasayı değiştirecem diye neden ortaya çıktınız?... Bıraksaydınız dağınık kalsaydı....

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...