Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ankara'da yaz

Sabah kalkıyorum. Lavaboya gidiyorum. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kendime geliyorum. Açılmak güne dinç başlamak için yarım saatlik sporumu yapıyorum. Kahvaltıyı kaçırdığım için hızlı bir duş alarak üzerimi giyinip işe gitmek için servise biniyorum. Sonra başla babam koşuşturmaya o saat 12.30 olmuş yemek vakti. İn yemeğe sonra tekrar başla koşuşturmaya. Akşam 18.00 zaman çok çabuk geçmiş. Yetişememişim zamana. İşten çık eve gel akşam yemeği ve akşam sporu. Bir yerlere gidemiyorsun arkadaş yok. Var ama kafa dengin yok. Belki biraz masa tenisi ya da futbol veya uçurtma uçrmak. Sonra bir şeyler içip biraz televizyon ve uyku saati. Hepsi bu Ankara' da yaz. Doğa uzak tatil gerekli. hafta sonları piknik ya da yüzme.

Hayatı renklendirmek lazım değil mi? Yeni bir uğraş yeni arkadaşlar. Farklı faaliyet alanları içinde uğraşlar. Eskiden model uçak kurslarına giderdim hatta bunun için sertifika bile aldım. Çok zevkliydi. Zamanı çok güzel değerlendiriyordum. Hatta güzel maketler de yapmıştım da sonra hepsini hediye ettim. Yıllar o kadar hızlı ki bazen bir dakika sanki bir asırmış gibi gelir. Ama ya yıllar... Ankara yazı işte yılların verdiği o ağırlıkla daha sıcak ve daha can sıkıcı.

Boğuluyorum. Kurtulmak istiyorum.Dün çocukluğuma yine dönüş yaptım ve uçurtma uçurdum. Çok güzeldi, tekrar o heyacanı yaşadım. Geçen gün de Eskişehir yolunda bisiklete bindim.
 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..