Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Anladım Bir Hal Olduğunu

Anladım Bir Hal Olduğunu
 

...resimdeki kim mi...? şey canım... C. Buruni... bu sıralar azıcık Madam Sarkozy olur kendisi..


Anladım Bir Hal Olduğunu...

Servi boylu güzel, yürüdü geçti
Taktı gönlümü teline, sürüdü geçti
Yakut dudakları, ceylan gibi gözleri
Aklımı alan bakışı, gözümü bürüdü geçti...

Engel tanımaz sel olur çağlardım
Doruklarda eser, tepelerde yaylardım
Uzaklar yakın, sıcaklar serin gelirdi
Mutluluktan uçar, sevinçten ağlardım...

Selvi boyu, aklımı çaldı,
Ceylan gözleri, çöllere saldı.
Yakut dudakları canlar yakar,
Işık gibi teni, gözümü aldı...

Küçük engeller, bağlar oldu kolumu
Karıştırır oldum, düz yolda bile yolumu
Göz kararır, akıl durur, gönül mahsunlaşır
Halime baktım.. anladım bir hal olduğunu...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..