Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Anlayamadım

Çok sözler söylendi, söylenecek ve sonuç olarak ne olacağı belli değil!

Belli değil derken; teyzemin kızı aşılarının hepsini oldu, önce iki oğlu corona oldu, sonra aşılı anne ve sonra evin küçük oğlu ...şu an hepsi evde karantinada baba akrabalarında kalıyor.

Şimdi bunu neden paylaştığımı anlatmak istiyorum. Hergün televizyonda aşıların hangisi hangisi diye tartışılırken, kafa karıştıran da onlar, sonra neden insanlar aşıdan çekiniyor diyenlerde onlar.!!

Ayrıca hastanedeki doktorlar "yatan hastalar daha çok aşı olmayanlar" diye demeç veriyorlar.

Teyze kızının bu gece ateşi düşmez ise hastaneye yatırılacak!

İşi şansa bırakmamak gerekir!

Ortada ciddi bir gerçek var!

 

Sağlıklı günlere kafalar karışmadan

 

Not; Bunu yazmaktaki maksadım aşıya karşı olduğum için değil, böyle karışıklık içinde gözden kaçanlar...

 
Toplam blog
: 59
: 22888
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

''Küçük bahaneler, büyük iyiliklere engel olur...'' ..