Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

BEYİNSİZLER

BEYİNSİZLER

Şu pandemi döneminde sabah çift maskemi takıp yavaş yavaş yürüyorum. İnsanların çoğunun maskesi yok.Bazıları da maskesini koluna asmış. İnsanları ikaz ediyorum aldırmıyorlar. Dayanamadım ileride polis var deyince gerisin geri kaçtılar, kolunda maskesi olanlar da maskeyi taktılar. Polisten korkmak sağlıklarından daha önemli.Düşünseler sağlıkları için maske takmaları gerekir. Hariciyeci olan kardeşim yurtdışından ülkrmizi geldikten sonra  Almanca dersi vermeye başladı. Herhalde virisü  öğrencilerinden kaptı. Birinci aşıyı oldu ikinci aıyı olmaya 3 gün kala virüsü kaptı. 15 gün hastahanede  yattı ve hayatını kaybetti  ÖLÜMÜ  HEPİMİZİ YIKTI nurlar içinde yatsın. Lütfen çift maske ile sosyal mesafeyi gözeteren yürüyelim.Sağlıklı mutlu günler dilerim.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..