Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tekrar merhaba

Arkadaşlar o kadar çok mesaj geldi ki sizlerden, neden yazılarınızı kaldırdınız, neden yazmıyorsunuz, neden neden diye sorular...Çok sağolun ilgi ve alakanıza.

Yazmama sebebim biraz birşeylere tepki idi ama kendi kendime oldu.

Markete gidip aldığım birçok yiyecek yerli değil yabancı idi, neden benim toprağım verimli iken ben yabancı tohum ve yabancı mahsül neden tüketmek zorunda kalıyorum.

Bu vesile ile Bayramınızı kutluyor hepimize hayırlar getirmesini diliyorum...Özellikle dünyanın başına sıkıntı olan bu sebep ile birçok kişi yakınını kaybetti. Tek dileğim bir an önce dünyamızı terketmesi...

Herkesin dileği, özellikle aşırı sıcakların olduğu günlerde maske kullanmak ayrıca bir eziyet, kullanmamak zaten düşünülür değil...

Sıhhatli ve afiyetli günler diliyorum

 
Toplam blog
: 59
: 22888
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

''Küçük bahaneler, büyük iyiliklere engel olur...'' ..