Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneciğim!

Anneciğim!
 

Seni çok seviyorum anneciğim...


Anneler Günü ve Babalar Günü bana her zaman çok özel gelmiştir. Belki de annemi ve babamı çok sevmemden kaynaklanan bir duygu, bilemiyorum...

Annemizden başka hiç kimse, bir insanı karşılıksız sevemez...Hiç kimse karşılıksız tek taraflı verici olamaz...Ve annemizden başka hiç kimse bizim için canını veremez...

O, her dakika çocuklarını düşünür...Çocukları mutluysa, mutludur...Çocukları sağlıklıysa, sağlıklıdır...

Herkes bizden bıksa da, o tam aksine bize doyamaz...Herkes bizim hatalarımızı görse de, ona göre daima kusursuzuzdur...

Nasıl bir duygudur ki; kendinden önce daima çocuğunu düşünür...

30 yıllık hayatımda; hatalarım da oldu, yanlışlarım da oldu, dostlarımdan kazık da yedim, en yakınımdan tokat da yedim. Bazen bunalıma girdim, yapayalnız olduğumu düşündüm, günlerce, gecelerce ağladım. Atlatamayacımı düşündüğüm, üstesinden gelemeyeceğimi sandığım öyle zor günlerim oldu ki...

Fakirlik de yaşadım...Bazı günler sadece ekmek alacak param oldu, sadece ekmek...Gözyaşlarımla beslendim...

Birebir iyilik yaptığım, "dostum" dediğim insanlar beni çok incittiler...

Çoğu kez, hayatımı paylaştığım, ekmeğimi paylaştığım eşimden hiç beklemediğim sözler ve davranışlar gördüm...

Kendimden başka hiç kimseye ama hiç kimseye güvenmeyeceğimi, zor da olsa, öğrendim...Fakat atladığım bir nokta vardı, belki de farkına varmadığım, belki de alışkın olduğum..."Annem" hep ama hep yanımdaydı...

Uykusuz gecelerimde, sabaha kadar benimle oturdu...Kuru ekmeğimin yanına domates, peynir ekledi, benimle yedi...Bana hiç kimseyle düşman olmamayı öğretti...

Ve en sonunda bana "anneliği" öğretti...Şimdi ben de bir anneyim...Oğlum denildi mi; akan sular duruyor, hatta hayat duruyor adeta...Oğlum varsa, ben de varım...Hastalandığı zaman sanki nefesim duruyor, iyileşene kadar nefes alamıyorum...

İnanır mısınız; oğlum hastalandığında ben bitiyorum, benim o halimi gören annem de bana üzüntüsünden tükeniyor...İşte annelik böyle bir şey...Ucu-bucağı yok, sınırı yok, limiti yok, miktarı yok...Sevgisi hep var, var, var...

Bütün kadınlar, anne olmayı hakediyor diye düşünüyorum...Veya her kadın, anne olmalı diyorum...

Canım annem Aysel Gülcek! Anneler Günün kutlu olsun! Seni çok seviyorum!

Bütün annelerin ve anne adaylarının da Anneler Gününü kutluyorum...

Lütfen; hayattayken annenizin kıymetini bilin ve yarın onun yanağına kocaman bir öpücük kondurun...

Hepinize mutlu pazarlar,

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..