Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anneme hediyem

Anneme hediyem
 

İnsan yaşamında  ki  en  özel ve en unutulmaz anlar her zaman ilk yaşanan anlarmış. Ben bunu annemi tanıdıktan sonra anladım. Duyduğum ilk ses  annemin sesi, gördüğüm ilk ve en güzel kadın  annem, ilk öğretmenim annem, bana dokunan ilk ten annemin  teni, yediğim ilk dayak annemin dayağı, aldığım ilk öpücük annemin öpücüğü, yediğim ilk lokma  annemin verdiği lokma.....
 
Yüce Allah'ın benim için tasarladığı  eşsiz , kusursuz ve sıcacık yuvamdan ,annemin karnından, hiç bilmediğim , kimseyi tanımadığım ve meleklerin bile Adem’in gelmesini istemedikleri  bir diyara göçtüğümde ilk dostumdu  annem, ilk yoldaşımdı  kutsal yuvamdan sonra yabancılık çekmediğim tek yerdi annemin mis kokulu, şevkat dolu,  ipeksi kucağı. Annem artık benim için Adem’in dünya alemindeki yol arkadaşı, aldığı nefesin sebebi olan Havva'sı  idi. İlk gülüşümü annemden öğrendim ve attığım ilk adımı annemin kucağına tekrar kavuşmak için attım. Annemin  mis kokulu kucağına kendimi bırakmak benim için ulaşmaya çalıştığım en kutsal,  ilk ve tek amaçtı o zamanlar.  Bir laf vardır ya ”cennet annelerin ayakları altındadır” diye benim annem için yetmez o laf; benim annem cennetin ta kendisidir .İşte ben de o cennete ulaşmak için attım her adımımı o cennet kokusunu duymak için aldım her nefesimi.
 
Küçükken insanlar konuştuğunda hep duyardım, kadınlar için: ”dış güzellik geçicidir asıl olan iç güzelliğidir” diye ama hiç anlam veremezdim bu söze, çünkü annem vardı karşımda ve ne kadar zaman geçerse geçsin  güzelliğinden hiç bir şey kaybetmiyor ve cennet kokusunda en ufak bir azalma olmuyordu çünkü o anneydi , cennetti, sevgiliydi yani eksiklikler çirkinlikler ona uğramazdı ki.
Hataların, yanlışların , kırgınlıkların, ayıpların cezasız kaldığı hatta affedildiği tek mahkemedir anne yüreği. Ne yaparsam yapıyım, ne söylersem söyleyeyim her zaman  karşılığını sevgi olarak aldığım, koşulsuz , karşılıksız yalansız seven  tek  insandır.Dualarımın, hayallerimin başrol oyuncusudur, sevaplarımın, güzelliklerin tek sebebidir, her şeydir,  Allah’a hayırlı kul olmayı niyaz ederken hayırlı evlat olmayı istediğim tek kişidir annem.

 

 
Benim için her gün anneler günü ve bu günde onlardan sadece birisi... Seni her şeyden herkeslerden daha çok seviyorum  annecim , hayatımda olduğun günler hiç bitmesin  canım annem iyi ki varsın ve iyi ki benim annemsin...                                                                
     
                                                                                                                  Ertuğrul AKAR
 
Toplam blog
: 8
: 640
Kayıt tarihi
: 29.04.14
 
 

Adalet Mülkün Temelidir ve mutlaka bir gün herkese lazım olacaktır.... Hak öyle güzeldir ki bir g..