Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Apartman boşlukları

Apartman boşlukları
 

Mideme kramplar giriyordu apartman boşluklarında

Kendimi boşluğa atılmış, yalnızlığıma terkedilmiş buluveriyordum.

Boşlukta boşluğumla, boşluğunla sarmalanıp uykuya dalıyordum.

Midem bulanıyordu boşlukların yüzüme haykırdığı

Haykırışlardan..

Kendi boşluğumda seni yaratmaya çalışıyordum boşluktan

Kaybediyordum, kaçırıyordum elimden her seferinde boşlukları

Bir bir...

Saniyelerin beni terkedişini sessizce izlediğim gibi senin

Yerini doldurtmaya çalıştığım boşlukların da gidişini

Sessizce belki de haykırarak izliyordum.

Giderken hırpalayıp incitiyorlardı hepsi de

Her yanımı yara bere içinde buluyordum kendime gelebildiğimde

Boşlukların ardından küfrediyordum her seferinde

Ama nafile dinlemiyorlardı, önemsemiyorlardı beni

Terkediyorlardı..

 
Toplam blog
: 3
: 423
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Lisede okuyan, bölümü sayısal olmasına rağmen son yıllarda edebiyata karşı ilgisinin de olduğunu far..