Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arka pencere...

Arka pencere...
 

Logo sevgili Mustafa Mumcu'dan


Satınalma amçlı olarak geçen gün bir apartman dairesi gezdim. Emlakçının arabasından apartmanın önünde indiğimizde, şehir içinde bu kadar gürültüden uzak yer varmış da benim haberim yokmuş diye hayıflandım. Daireye çıktık. Çok katlı bir binanın sekizinci katı. Güneye bakan devasa bir balkon. Önü alabildiğine açık. Taaa uzaktaki deniz görülüyor. Önünde semt spor tesisleri var. Pazar günleri balkonda çay keyfi yaparken maç izleyebileceğimi düşünmek bile eve çabucak ısınmamı sağladı. Benim hal ve tavrımı gören emlakçı, satış yapabileceği bir müşteri ile karşılaşmanın mutluluğunu yaşıyor. Eşimle de bir görüşeceğimi söylüyerek ayrıldım. Ama ne yalan söyleyim, eve gelene kadar nihayet istediğim gibi bir ev bulmanın keyfini ve heyecenını yaşadım.

Hanıma ''sürpriz'' diyerek evi biraz da ballandırarak anlattım . O da sevindi.

-İkinci el diyorsun, çok tadilat lazım mı?

-Şey... Bilmem…

- Kuzeye bakan kaç oda var? Isıtmada problem yaşar mıyız?

-Vallahi dikkat etmedim hanım, ama balkon harika, sen de görsen seveceksin.

-Anlattığın kadarından anladığıma göre o semtte mezarlık var. Sakın arka cephe oraya bakıyor olmasın.

Başımdan aşağı soğuk sular döküldüğünü hissettim. Özlemini bilinç altımda saklı tuttuğum bir manzaraya rastlayınca hayatın gerçeklerini unutuvermişim meğer. Düşününce, -tabii ya; mezarlığın yanından geçerek eve gelmiştik.

***

İki gündür sayın Başbakanımızın Davostaki davranışı karşısında bir çok insanın gösterdiği mübalağalı coşkuyu görünce bu olayı hatırladım.

Esan kalın

31/01/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..