Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Artık bilinçlenme zamanı...

"Aman yavrum, karışma bu işlere" ipiyle bağladık içimizdeki potansiyeli...
"Senden bi nane olmaz" motivasyonu ile yıkıldık yıllarca...
"Bir yerlere gelebilmek için bir şeyler vermek lazım" takıntısından kurtulamadık...
"Devletin malı deniz, yemeyen...." sloganını çok duyduk etrafımızdakilerden...
"Benim memurum işini bilir..." işleyişine sesimizi çıkarmadık, çıkarımız için...
"Bizden dediklerimizin yanlışına savunucu olduk" içimiz razı gelmese de...
"Sen mi değiştireceksin çarpıklığı, bırak bu ayakları" bakışından etkilendik...
"Sustuk" sustuğumuz zaman "sıranın bize geleceğini" bilmemize rağmen...
artık susma zamanı değil...
artık bize söylenen bütün yanlış telkinleri bir kenara atıp;
kendimize gelme,
kendimizle kalma,
kendimiz olma,
kendimizi ortaya koyma zamanı...
artık bilinçlenme zamanı...

Ben ne yapabilirim ki deme, dene neler olacağını gör...
Bir harfi çıkarsanız alfabeden o harf ile yazılan bütün kelimeler eksik kalır. Bir harf eklerseniz alfabeye kelime hazinesi çoğalır.
Ben olmazsam olmaz deme, ben olmasam olur da deme. Bu alfabede sen varsın ve olacaksın. Senin katılmanla eksik olan kelimeler tamamlanacak.
Gel küçümseme kendini. Ben ne yapabilirim ki deme. Dene neler olacağını göreceksin...
Gel, geleceğimizin kelimelerini hep beraber kuralım.

 
Toplam blog
: 20
: 754
Kayıt tarihi
: 05.07.07
 
 

Bilinç Organizasyon Reklam Pazarlama Özel Eğitim Danışmanlık San. ve Tic. Ltd. Şti.'de Yönetim Ku..