Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Gençlik Her Şeyimiz...

Bir amacım var benim: Her şeye rağmen gençlerimizi yarınlara hazırlamak...
Ve bir hedefim var: Son nefesime kadar gençlerimizin hizmetinde olmak...
Ve bir yol haritam var bun gerçekleştirmek için: Gençleri tümüyle ve her yönüyle kucaklayacak bir oluşum başlatmak...
Bu yolda bizimle olmak, aynı amaca ve hedefe birlikte ulaşmak isteyen herkesi ama herkesi fikir üretmeye ve bu oluşuma katılmaya davet ediyorum...
yarınlarına güzel şeyler taşımak isteyenler bir adım öne gelsin...

Düşüncelerimizi Paylaşalım...

Paylaşmak ne güzel şey...
Paylaşmak; bizde olanı bir başkasına vermek değil sadece, bir başkasında olanı da almak...
Paylaşmaya iki tarafından bakmadığımız sürece bu güzel huy, zamanla silinecek içimizde...
Gelin yarınlarımız için düşüncelerimizi paylaşalım...
Arkadaşlarımızı bilinçli gençlik oluşumunda paylaşıma davet edelim...

 
Toplam blog
: 20
: 754
Kayıt tarihi
: 05.07.07
 
 

Bilinç Organizasyon Reklam Pazarlama Özel Eğitim Danışmanlık San. ve Tic. Ltd. Şti.'de Yönetim Ku..