Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Artık korkuyorum kendimi kaybettiğim bu sevdadan...

Artık korkuyorum kendimi kaybettiğim bu sevdadan...
 

artık korkuyorum kendimi kaybettiğim bu sevdadan...
yıllar oldu gidişinin ardından.
ben hala bıraktığın yerdeyim sana vurgun, sana sevdalı.
her güne aynı umutla başlamaktan ve her gece  artık adına kabus dediğim seninle dolu rüyalar
görmekten yoruldum.
kendimi kandırdığımın farkındayım.
söz geçiremediğim kalbim  değil sadece, duygularım da.
oysa...
seni beklemekle geçirdiğim şu zalim yıllarda aşık olabilirdim
eğer düşünseydim sana ve sevgime ihaneti.
sahte olmayan bir sevda bulurdum belki.
seninkine benzemeyen,acı çektirmeyen.
artık korkar oldum bu şizofren sevgiden.
zarar vermeye başladı.
ruhuma, bedenime, insanlara olan sevgime
en kötüsü de kendime olan saygıma.
ama mademki diyorum bir saplantı ve zarar veriyor
kangren olan hangi uzvunsa kes at. yoksa sen onu yenemezsen o seni yok edecek.
bak;
yıllardır zevk almaz oldun hiçbir şeyden. ne mevsimler mevsim
ne de tadı yok yediğin yemişlerin.
uykudan kalkınca o, yürürken aklında o,
baktığın her kadında ondan bir parça
gün yirmidört saat hep o, hep o.
artık olmayan biri için, olmayacak biri için çok değil mi tutulan bunca yıllık matem?
çıkarmalısın diyorum o eski sevda elbisesini ruhundan, bedeninden.
ayrılmalısın artık sevdanı gömüp o mezarın çevresinden.
tekrar sevmek istesen de onu
hayır demelisin, bu gün değil.
görmek istesen de onun yüzünü, hayır diyebilmelisin, artık değil.

açmalısın yıllardır kapalı olan perdeni, ışık girmeli odana
ona kavuşmak için ettiğin tüm duaların kabul edilmediğini anlamalı
zorlamamalısın ilahi kapıları.
yaşandı ve bitti yi kabul etmelisin.
doğan güneşle birlikte yeniden doğmak için kalkmalısın diyorum kendime
kurtulmalısın; her geçen gün erimekte olan mum misali seni tüketen,
 korktuğun, kendini kaybettiğin  bu dertten.
ve yıllar sonra...
tekrar yelken açmalısın zalim ve hoyrat  olmayan gerçek bir sevdaya.

Mustafa KAÇAN


birbey

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..