Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Artık yeter!

Artık yeter!
 

Dün akşam iş çıkışı...

Yorgunluğuma ilk defa yenilmedim ve yolda uyumaktan vazgeçip etrafı izliyorum. Yer TEM otoyolu...Trafik allak bullak.. Arkadaşlar ile yine hayıflanıyoruz: " kimbilir bugün kaçta evde oluruz yol böyle acımasızca tıkanmışken? "

Karşı şeritte bir polis otosu, yol bakım aracı var. Polisler ve işçiler yolu stabil hale getirmeye çalışıyorlar... Yerde yatan bir adam var, üzerinde yılların geleneği haline gelen acı gazete kağıtları...O kağıtları görmeden evvel inmek için hamlede bulunacaktım ama iş işten çoktan geçmişti. O adamın ailesi, sevdikleri, hayalleri, işi, en azından bir kaç gün sonra göreceği bir bayram yok muydu? Yine eğitimsizlik, yine vurdumduymazlık, yine "bana birşey olmazlık", yine üşengeçlik yüzünden biri daha canını kaybetmişti...Hem de 30 metre yürüse ve 40 merdiven çıksa hayatını, umutlarını, hiçbir şeyini kaybetmeyecekti...Ana haber bültenlerindeki onlarca habere ve yayına rağmen hala ihmalkarlık can almaya devam edecek...

Trafik açıldı, yola devam ettim... Adamın ailesinin yerine koydum kendimi... Mideme kramplar girdi...

O yüzden ARTIK YETER! diyorum...

 
Toplam blog
: 5
: 3177
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Psikoloji, sosyoloji ve felsefe ile yakından ilgiliyim. Tıbbi yayınları araştırmaktan keyif duyarım...