Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk...

Aşk...
 

Seviyorum ben ya, aşık olmayı seviyorum, aşık olunabilecek bir insan var olduğunu seviyorum.....

Aşk gerçekten yaşanılması, bir kere tadına bakılması gereken bir şeydir.

Aşk insanın ayaklarını yerden kesip, gözünü kör edermiş ya, ben öyle aşık olamam ama o aşkın farklı ve tatlı heycanını yaşamayıda severim işte. Sevgilim dediğim insan için gözümü karartıp '' birlikte ölelim, ya benimsin ya kara toprağın... '' gibi aykırı sevda sözlerine pek aklım yatmaz, ama eğer sevdiğim insanın doğru insan olduğunu düşünürsem ve bu insan bazı şeyleri hak ediyor diye düşünürsem de onun için elimden gelen her fedakarlığı da yaparım. Ama bu onunla ölmek değildir, birlikte mutluysak bunun sonuna kadar sürmesi için gayret göstermektir.

Aşık olmayan bunun ne illet bir şey olduğunu bilemiyor. Aşk insanı hasta eder, mutlu eder, sinirde eder, sempatikte yapar, romantikte yapar, çok duygusallaştırır..... Ya dostlarım, aklınıza iyi kötü, hayal edebildiğiniz ve edemediğiniz ne varsa, aşık olduğunuzda hepsi gelir başımıza, hatta siz bile kendinize şaşarsınız '' ya ben utanırdım herkesin içinde birine çiçek götürüp iki lafı bir arada söyleyemezdim, şu halime bak ne romantik bir insan oldum böyle... '' diye kendinizi bile tanıyamazsınız.

Birini gerçekten kalpten sevmenin tadı bambaşkadır.

Ailemizi çok severiz dimi, onlar bizim canımız, kanımız, bir parçamızdır, ruhsuz kalpsiz insanlık dışı mahluklar değilsek eğer, ailemizin bizim için taşıdığı önem herkesten farklıdır. Ama bir gün bakmışsınız ki, kan bağınızın olmadığı, hiç bir özelliğini bilmediğiniz bir insan sizin için ailenizdeki bireyler kadar değerli bir hal almaya başlamış hayatınızda.

Ben bir şey yerken bile ailem yanımda olmasa boğazımdan geçmez, güzel bir şeyler görsem ailemsiz içim rahat etmez bakmaya bile kıyamam hoşuma giden o her neyse ona.....

Bir de böyle ailenizin parçası gibi sevip, bu kadar değer verdiğiniz bir sevdiğiniz olsa, onunla da her anı her güzel şeyi paylaşmak vazgeçilmeziniz olmaz mı? Benim için olur.

Bir gün onsuz nefes alamadığınızı hissederseniz eğer, ona kızsanız da yanında olmak size yinede iyi geliyorsa, her anı onu paylaşmak istiyorsanız, ona her şekilde katlanabileceğiniz en geniş boyutunda düşünüp ve yine de ‘’ evet ben onun her her şeyiyle yanında olabilirim ‘’ diyorsanız bilin ki o insan sizin için aşkınızın ifadesidir.

Sevmek ve sevilmek inanılmaz güzel bir şeydir.

Hepimiz aşık olamadık belki, ama hepimizin karşısına çok sevebileceğimiz bir insan muhakkak çıkıyordur.

Bulduysanız o insanı ve gerçekten vazgeçilmezim diyebiliyorsanız sevginizin ve sevdiğinizin değerin bilin ve onun için yapabildiğiniz bütün fedakarlıkları yapın. Sizin verdiğiniz sevgiye karşılıksız bir insan çıkacağını sanmam yeter ki doğru ifade edebilin kendinizi, ama yine her yapılana duyarsız bir insansa karşıda ki bu benim aşkım, doğru insanım o benim diye de kendinizi harap etmeyin….

‘’SENİ SEVİYORUM’’ diyebilmenin sonsuz lezzetine varın….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..